Inlägg från: Anonym (fluttershy) |Visa alla inlägg
  • Anonym (fluttershy)

Helkroppstråden

Anonym (harnånhårhär) skrev 2014-06-27 16:59:38 följande:

Trist när tråden domineras av en-ett par personer som dels bildbombar och sen raggar loss öppet i tråden. Inboxa varann i stället om ni ska flörta!

(Men det är klart, då ser ju inte alla hur populär man är  Obestämd)

men du då kom jag på en jättebra idé! lägg ut några bilder själv så blir det lite mer variation. 
    jag, och jag tror många med mig, uppskattar den lekfulla lite flörtiga stämningen i tråden. Lättsamt och trevligt är vad det är. 
    dessutom, så om du följt tråden ett längre tag så skulle du ha varit medveten om att det faktiskt är en ganska stor variation på vilka som postar bilder. Jag tror flera här är vad jag skulle vilja kalla "periodare", dvs postar en del bilder under några dagar för att sedan ligga lågt ett tag. 
  • Anonym (fluttershy)
    Anonym (harnånhårhär) skrev 2014-06-27 16:59:38 följande:

Trist när tråden domineras av en-ett par personer som dels bildbombar och sen raggar loss öppet i tråden. Inboxa varann i stället om ni ska flörta!

(Men det är klart, då ser ju inte alla hur populär man är  Obestämd)

men du då kom jag på en jättebra idé! lägg ut några bilder själv så blir det lite mer variation. 
    jag, och jag tror många med mig, uppskattar den lekfulla lite flörtiga stämningen i tråden. Lättsamt och trevligt är vad det är. 
    dessutom, så om du följt tråden ett längre tag så skulle du ha varit medveten om att det faktiskt är en ganska stor variation på vilka som postar bilder. Jag tror flera här är vad jag skulle vilja kalla "periodare", dvs postar en del bilder under några dagar för att sedan ligga lågt ett tag. 
  • Anonym (fluttershy)
    Anonym (Jossan) skrev 2014-07-01 14:47:19 följande:
    Hmmm," snyggt" vet jag i ärlighetens namn inte om jag vill säga om det jag kan se i den bilden. Inte för att jag på något sätt vill klaga på kroppen (den är säkert grymt läcker), men man kan nästan inte se något av den. Jag ser en obäddad säng, en stor klocka, ett ben och en hand som är på väg att klia en pung. Väcker inte några syndiga tankar hos mig....tyvärr.

Med andra ord; bjud på mer av din kropp, det är den vi vill se :)

vill ni män väcka bara lite intresse hos oss kvinnor så får ni allt lägga lite möda på bildkvaliteten. Räcker inte med en hand på väg ner i ett par kallingar. Lär av Pilen. Hans bilder har stil.
    smaken är som baken....det du inte gillar kanske andra tycker om och tvärtom...bara en tanke såhär på tisdagseftermiddagen....
  • Anonym (fluttershy)
    Hotrod skrev 2014-07-02 10:17:51 följande:
    God morgon Kaffe

Tack Mollsans o Segamorsan Solig
    alltså jag är en tjej som har känsla för detaljer och just på den här bilden är det en detalj som stör mig lite......kaffekoppen! bort med den, gör om och gör rätt Drömmer
  • Anonym (fluttershy)

Firar första semesterveckan med en tripp till årets hästfest. Synd att det bestämde sig för att spöregna. Tur då att FL finns.

• Anonym (fluttershy)
    jobero skrev 2014-07-07 13:04:22 följande:
    Men gudars...

...och vad gäller regnet - synd för dig kanske, men inte för oss. Flört
    andyman02 skrev 2014-07-07 13:08:50 följande:
    Oj du är så het!
    Umekillej skrev 2014-07-07 13:11:56 följande:
    Fin rumpa! Puss på den
    tack killar!

• Anonym (fluttershy)
    jobero skrev 2014-07-07 13:17:02 följande:
    Vi får väl hoppas på mera uselt väder... Drömmer
    haha hoppas kan man alltid...
  • Anonym (fluttershy)
    Umekillej skrev 2014-07-07 13:20:46 följande:
    Hoppas snarare på varmare väder så kanske det sista åker av också
    haha sorry men mer åker inte av..i alla fall inte i denna tråd. 
    Nymulen skrev 2014-07-07 13:21:59 följande:
    Tur att hästar inte funkar i regn. Den där funkar nog i alla väder
    haha garanterar att den funkar i alla väder Drömmer
    Borkason skrev 2014-07-07 13:31:32 följande:
    Jättefin! ;) Hoppas få se ett par fötter också, hihi...

mina fötter kan dyka upp här när du minst anar det?.håll utkikSolig
  • Anonym (fluttershy)
    Anonym (Takfläkt) skrev 2014-07-24 10:58:29 följande:

Ideligen samma bekräftelseberoende personer som suktar efter bekräftelse som fyller denna tråd.. Intressant att följa :)

jag tycker du ska gå ut och njuta av det fina vädret, kanske köpa en glass eller ringa en gammal kompis du inte pratat med på länge. sen ska du se att du känner dig mindre bitter och dömande över alla vackra människor som visar upp sina kroppar här.

Svar på tråden Helkroppstråden