Helkroppstråden
Det känns som Feel me kapat tråden, lite tråkigt faktiskt. Har du ingen blogg där du kan visa upp dig och få uppmärksamheten du verkar vara i behov av? Jag uppskattar annars variationen som funnits i tråden tidigare.
Det känns som Feel me kapat tråden, lite tråkigt faktiskt. Har du ingen blogg där du kan visa upp dig och få uppmärksamheten du verkar vara i behov av? Jag uppskattar annars variationen som funnits i tråden tidigare.
Ber så hemskt mycket om ursäkt att du känner så. Inte min mening alls..
vaddå? ska du be om ursäkt till en bitter brud som inte lägger 2 minuter i veckan på gymet?? men 20 timmar på familjeliv i vecka???? Jante-Sverige när det är som bäst!! "Du ska minsann inte tro att du är något" men vet du vad? Det är du! 100 ggr snyggare och trevligare än någon annan jag sett på FL....ever!!
Vaddå?? Så din åsikt gäller då eller? Det är precis tvärtom! När det kommer in en vanlig tjej med självförtroende och snygg på riktigt i den här udda skaran så blir hon "trådkapare" och borde skaffa blogg? 89an och alla andra byter nick 26 gånger och bombar tråden, vilket jag tycker är okej! Men vad är skillnaden??
Det kanske är hans tjej
Japp. Jag såg din ärliga ursäkt och saken borde därmed var utagerat.
Personligen så tycker jag att en uppriktigt ursäkt är värd mycket och är förlåtande, att hålla på att älta detta kommer bara leda till mindre med lättklädda kroppar.
Tråkigt om någon blev sårad men någon gång måste man gå vidare! Så vad väntar ni på, av med kläderna och låt synderna fortsätta!
Ja, hon postade många bilder och ja, hon fick fina kommentarer. Det är faktiskt poängen med den här tråden.
Om någon annan känner att de inte duger bredvid henne är det knappast hennes fel. Jag kan förstå det då jag kan känna likadant när killar lägger upp bilder på sina tvättbrädor men jag har självinsikt nog att inse att mitt självförtroende är mitt problem, inte någon annans.
Det är djävlig tråkigt när bittra människor får andra att känna sig dåligt. Nu bad hon visserligen om ursäkt men skadan var redan skedd. Lite djävla självkontroll skulle man väl ändå kunna begära. Tänk efter innan ni skriver bittra inlägg.
Tråkig attityd att du kräver att alla ska kommentera dina bilder när du inte själv skriver något om andras bilder?
Ursäkta men du fick inte med bilden. Blir ju lite lättare att ha något att bekräfta... Men du är duktig att stava, ja bättre än mig, för ibland är det katastrof från min sida, sen var utropstecknen väldigt talande med vad du vill med meningen. Ja du är riktigt duktig!
Så, smygtutten gjorde mig sugen på att visa mer. Bjuder på en liten titt på rumpan.
Är du här igen? Lamt försök till att få av henne dom! Var snällt nu...du!