Inlägg från: Anonym (tråkigt) |Visa alla inlägg
  • Anonym (tråkigt)

Helkroppstråden

Det känns som Feel me kapat tråden, lite tråkigt faktiskt. Har du ingen blogg där du kan visa upp dig och få uppmärksamheten du verkar vara i behov av? Jag uppskattar annars variationen som funnits i tråden tidigare.

• Anonym (tråkigt)
    Feel me skrev 2014-07-18 15:51:54 följande:

Ber så hemskt mycket om ursäkt att du känner så. Inte min mening alls..

Äsch skit i mig, blev tillfälligt en bitterfitta. Skyller på pms, är det någon som ska be om ursäkt är det jag! Du har en grym kropp så fortsätt posta, än en gång ber jag om ursäkt!
  • Anonym (tråkigt)
    Anonym (No tjafs) skrev 2014-07-18 19:01:54 följande:

vaddå? ska du be om ursäkt till en bitter brud som inte lägger 2 minuter i veckan på gymet?? men 20 timmar på familjeliv i vecka???? Jante-Sverige när det är som bäst!! "Du ska minsann inte tro att du är något" men vet du vad? Det är du! 100 ggr snyggare och trevligare än någon annan jag sett på FL....ever!!

Vad vet du om mina vanor eller min kropp? Och var kritiserade jag Feel me's utseende? Jag påpekade att hon kapat tråden och jag var tydligen inte ensam om den åsikten. Du har å andra sidan inte kommenterat någon annans bilder än FMs, lite sjukt.
  • Anonym (tråkigt)
    Anonym (No tjafs) skrev 2014-07-18 20:32:20 följande:

Vaddå?? Så din åsikt gäller då eller? Det är precis tvärtom! När det kommer in en vanlig tjej med självförtroende och snygg på riktigt i den här udda skaran så blir hon "trådkapare" och borde skaffa blogg? 89an och alla andra byter nick 26 gånger och bombar tråden, vilket jag tycker är okej! Men vad är skillnaden??

Du verkar läskigt besatt!
  • Anonym (tråkigt)
    Anonym (Rollo) skrev 2014-07-18 20:40:04 följande:

Det kanske är hans tjej

I hans drömmar misstänker jag.

Tråkigt att han och FM tog det som de tycks ha gjort, jag konstaterade ett faktum som jag tyckte var tråkigt. När jag insåg hur hårt det lät när man läste det bad jag om ursäkt. Nu verkar det som att vi är flera som upplevt det på samma sätt. Och ingen av oss har skrivit något negativt om FMs kropp!
  • Anonym (tråkigt)
    Anonym (Rollo) skrev 2014-07-18 20:51:31 följande:

Japp. Jag såg din ärliga ursäkt och saken borde därmed var utagerat.  

• Anonym (tråkigt)
    Anonym (Kaponjär) skrev 2014-07-18 20:52:11 följande:

Personligen så tycker jag att en uppriktigt ursäkt är värd mycket och är förlåtande, att hålla på att älta detta kommer bara leda till mindre med lättklädda kroppar.

Tråkigt om någon blev sårad men någon gång måste man gå vidare! Så vad väntar ni på, av med kläderna och låt synderna fortsätta!

• Anonym (tråkigt)
    Umekillej skrev 2014-07-18 20:53:26 följande:

Ja, hon postade många bilder och ja, hon fick fina kommentarer. Det är faktiskt poängen med den här tråden.

Om någon annan känner att de inte duger bredvid henne är det knappast hennes fel. Jag kan förstå det då jag kan känna likadant när killar lägger upp bilder på sina tvättbrädor men jag har självinsikt nog att inse att mitt självförtroende är mitt problem, inte någon annans.

Det är djävlig tråkigt när bittra människor får andra att känna sig dåligt. Nu bad hon visserligen om ursäkt men skadan var redan skedd. Lite djävla självkontroll skulle man väl ändå kunna begära. Tänk efter innan ni skriver bittra inlägg.

Läs inlägget, vad i det var bittert! Var kritiserar jag någons kropp?

Jag konstaterade ett faktum som även andra uppmärksammat.
  • Anonym (tråkigt)
    Anonym (AB) skrev 2014-08-07 17:48:31 följande:

Tråkig attityd att du kräver att alla ska kommentera dina bilder när du inte själv skriver något om andras bilder?

Bekräfta mig!!!!!
  • Anonym (tråkigt)
    Anonym (Kaponjär) skrev 2014-08-07 18:11:38 följande:

Ursäkta men du fick inte med bilden. Blir ju lite lättare att ha något att bekräfta... Men du är duktig att stava, ja bättre än mig, för ibland är det katastrof från min sida, sen var utropstecknen väldigt talande med vad du vill med meningen. Ja du är riktigt duktig!

Touche
  • Anonym (tråkigt)
    Anonym (Nyfiken) skrev 2014-08-08 19:44:47 följande:

Så, smygtutten gjorde mig sugen på att visa mer. Bjuder på en liten titt på rumpan.

Men Aj vad dom där trosorna inte satt skönt.
  • Anonym (tråkigt)
    Anonym (Kaponjär) skrev 2014-08-08 20:03:11 följande:

Är du här igen? Lamt försök till att få av henne dom! Var snällt nu...du!

Inte mycket jag missar inte du heller tydligen...
Svar på tråden Helkroppstråden