• ölburk2

Helkroppstråden

Anonym (harnånhårhär) skrev 2014-07-18 20:23:51 följande:

Hej, jag är en ganska tyst trådföljare, tittar ofta, kommenterar sällan. men nu måste jag få hålla med den "tråkiga bitterfittan" lite. Feel me har på 3 dagar postat lika mkt bilder som de andra gör på 3 veckor, och fått såååå mycket mer positiva kommentarer än de flesta andra. Ni har inte märkt hur lite alla andra (nästan) tjejer postat sedan Feel me gjorde entré? Alla killar superlativ och lovord över hennes kropp får såklart alla "vanliga" tjejer att känna sig fula. Kan hålla med om att det kanske vore bra om hon bjöd in till en blogg el liknande. Alla som postar bilder här vill såklart bli bekräftade Många tjejer här peppar och uppmuntrar varandra också, något som Feel me missat, slickar bara i sig alla killars uppmärksamhet. Nu lämnar jag tråden ett tag, vill se vanliga, olika kroppar av alla sorter.

Ok, skriver heller inte här, inte nån tråd som drar, men jag instämmer i det du skriver.
    Så visst betyder ett tiidragande yttre så mycket mer än vad många försöker påskina.., ja i bland blir t.o.m patetisk hur vissa försöker släta över en ful kropp med lite fina ord..

Själv är jag bortskämd med att få titta på snygga kvinnokroppar, i Gambia dräller det av vackra kvinnokroppar, med perfekta häckar å bröst, vackra kvinokroppar som t.o.m skulle få Feel me, att tycka att livet är orättvist, att dom kvinnorna kan ha så snygga kroppar, utan att ens ha behövt besöka ett gym..

Ja, nu ska jag inte störa i tråden mer, ha de gott, å tänk på att inte leta efter problem, dom finner er ändå.
    Fråga mig inte efter källa, ni får söka sanningen själva.
  • ölburk2
    Mollsans skrev 2014-07-30 15:25:52 följande:

smyger in med en framsida denna onsdagseftermiddag...

Jag brukar inte skriva i den här tråden, men det där är vad jag kallar naturligt kvinnlig.., tror t.o.m salige A Zorn kunde ha tänkt sig måla av dig.., nåt kilo till så..
    Fråga mig inte efter källa, ni får söka sanningen själva.
Svar på tråden Helkroppstråden