Inlägg från: Anonym (get some) |Visa alla inlägg
  • Anonym (get some)

Helkroppstråden

[quote=73628763][quote-nick]Feel me skrev 2014-07-16 17:20:34 följande:[/quote-nick][/quote]

Pga dig kommer min tjej få många orgasmer ikäll :) ha det bäst allihopa

• Anonym (get some)
    Feel me skrev 2014-07-17 09:27:40 följande:

Blir detta ok att ha på sig idag? need help boys 

Yes jag skulle absolut glo genom brillorna... en fråga hur lång är du?
  • Anonym (get some)
    Feel me skrev 2014-07-17 09:48:30 följande:

174 :)

Damn nu blev jag än mer imponerad av din kropp föreställde mig dig som ca 157-162 ..ps den andra klädstilen funkar bra den med :) ha en bra dag i solen
  • Anonym (get some)
    Licki2Luu skrev 2014-07-20 10:53:46 följande:

Rumpsöndag!

Satans helvettes jävlar förbannades perkele vilken sexig rumpa!!!
  • Anonym (get some)

[quote=73650084][quote-nick]Anonym (mmmh) skrev 2014-07-20 16:20:04 följande:[/quote-nick][/quote]

*&%@%&%@&# nu satte jag snusjäveln i halsen tack så mycket!

• Anonym (get some)
    Feel me skrev 2014-07-21 10:14:44 följande:

ojoj vilka härliga bilder!! ;))

Imorse vart de svettigt för min del :P

Det är dags för mig att dra förhuden över huvudet och krypa ihop naken och svettig i ett mörkt hörn på vinden. man blir fan mörkrädd av din otroligt välsvarvade kropp *biter mig i underläppen och känner en tår på min kind*
  • Anonym (get some)
    Feel me skrev 2014-07-21 12:21:23 följande:

äh, de flesta vet vem jag är här ^^ ingen fara.

länkade en klipp, på min t-walk xD pinsamt

Pinsamt not! om jag inte vore upptagen skulle jag gå till en voodoo gumma och få dig upp över öronen förälskad i mig direkt utan att du ens träffat mig du skulle vaknat på nätterna och haft ett namn på din tunga som börjar på M. M M M M men namnet kommer aldrig fram utan bara en känsla av upprymdhet och kärlek till mannen du aldrig träffat hehehe men men upptagen är man och så förblir man även om det finns en riktig amazon till kvinna på andra sidan luren... ha en bra dag i solen och värmen till dig och alla andra människor därute..
  • Anonym (get some)

[quote=73670389][quote-nick]Anonym (mmmh) skrev 2014-07-24 11:19:01 följande:[/quote-nick][/quote]

Ordet sexig härstammar från namnet Lisa, det blev bekräftat nu ha en härlig dag i solen mmmh.

• Anonym (get some)
    Anonym (Dumspirospero) skrev 2014-07-28 23:46:19 följande:

Godnatt 

#%&*%%@%&*%#&*%#@%&*%###%&&%#%&*%#
  • Anonym (get some)
    Amys skrev 2014-08-01 10:20:30 följande:

Bara bröst..

Nu blir gumman glad! ballen blev hård önska mig lycka till. ha en härlig dag
  • Anonym (get some)
    Anonym (Anonym v) skrev 2014-08-08 18:12:32 följande:

Bara för att det är fredag ;) 

En kvinna i min smak. Thanks for giving me a reason to live again
  • Anonym (get some)
    Anonym (Solar) skrev 2014-08-11 22:05:24 följande:

Nu kommer ett bildkollage från mig.

<3 <3 <3 <3 2011 <3 <3 <3 <3
  • Anonym (get some)
    Amys skrev 2014-08-18 12:07:00 följande:

Gick till jobbet så här idag, tror jag glömde något 

Du Amy hur lång är du? Tänkte skriva ut bilden i en exakt skala och ha den på väggen.
  • Anonym (get some)
    straight arrow skrev 2014-09-04 13:13:13 följande:

Men bara lägg ned att kritisera andras utseende! Har du inget positivt att säga så håll för helvete tyst!

Jag är en av dom som ger bra kretik men jag vill bara peka finger lite nu. Då detta inte är facebook och här ska man vara beredd på dåliga koment samt possitiva. Vi är vuxna nog att ta det ena med det tredje eller hur ni är alla vackra vad som än sägs.. ha en bra dag mvh get some
  • Anonym (get some)
    Anonym (Bilder) skrev 2014-09-04 12:15:23 följande:

Jag är inte rädd för att visa mig utan smink.

Vacker! Du ser mycket oskyldig ut det gillas
  • Anonym (get some)
    HäckHäxan skrev 2014-09-04 15:32:26 följande:

Nej det skall man inte behöva få, negativ kritik alltså. Ger man det så är man OT och följer inte trådens anvisning eller funktion. Spelar för övrigt ingen roll vart man är, har man inte vett på att ge adekvat kritik, ombedd sådan eller beröm, utan bara har som syfte att försöka trampa på andra  ja då skall man fan hålla käften. Det är sunt förnuft, inget märkligt alls.

Klart man kan ta saker, och alla kan inte passa alla i smaken. Men inte fan måste jag trycka ner det i halsen på folk bara för att jag kan.

Du har rätt läste ts trådstart nu bra att du rättade mig .. Btw älskar din rumpa
Svar på tråden Helkroppstråden