Inlägg från: Anonym (desnudo) |Visa alla inlägg
  • Anonym (desnudo)

Helkroppstråden

MxMeNow skrev 2014-07-24 11:10:23 följande:
    Jag tycker dom är modiga och vackra! Vackrast är kvinnorna med former som tyvärr figurerar mindre och mindre i tråden.
    Jag håller med om att alla kvinnor är vackra och gärna de med lite större bröst och rumpor Skrattande

Du själv, får vi se dig i tråden? Tungan ute
  • Anonym (desnudo)
    Itpoh6 skrev 2014-07-24 13:45:02 följande:
    Det räcker med att klippa lite i en bild för att Google ska missa. Hon är modell och lever på sitt utseende. Få bilder på henne ligger väl online utan att huvudet är med.

Gå till Google Images, och sök på hennes namn med tillägget "nattstad" (utan citattecken). Första träffen hos mig är en bild där man ser hennes tatuering, samt ärr på armen som är identiska med bilden ovan.
    Är det inte dumt att tjata om folks riktiga namn om de till och med lagt ut bilderna under anonym avsändare, inte ens ett nick? Det finns säkert ett skäl att de som lägger ut bilder inte visar sitt ansikte. Inte så kul kanske om man lägger ut och sen avslöjas mer eller mindre i tråden. Risken är stor att (mmmh) nu blir bortskrämd.
  • Anonym (desnudo)
    Itpoh6 skrev 2014-07-24 13:45:02 följande:
    Det räcker med att klippa lite i en bild för att Google ska missa. Hon är modell och lever på sitt utseende. Få bilder på henne ligger väl online utan att huvudet är med.

Gå till Google Images, och sök på hennes namn med tillägget "nattstad" (utan citattecken). Första träffen hos mig är en bild där man ser hennes tatuering, samt ärr på armen som är identiska med bilden ovan.
    Men dubbelmoralistisk som jag är kan jag heller inte låta bli att bli jäkligt nyfiken på vem ni menar, jag vill se mer av hennes underbara kropp. Brösten är ju exempelvis riktigt fina, liksom tatueringen. SkrattandeTungan ute
  • Anonym (desnudo)
    Anonym (Newbiedobidoo) skrev 2014-08-06 09:53:26 följande:
    Jag känner igen dig!!
    Dumt skrivet, nu har hon ju raderat alla sina läckra bilder Förvånad
  • Anonym (desnudo)
    goaskalice skrev 2014-08-06 19:46:44 följande:
    ÄngDal skrev 2014-08-06 00:55:49 följande:

Herre min skapare en sån underbart underbar rumpa!

Haha Tack för era glada tillrop, det gläder min runda och klämvänliga bakdel <3

Här är en rund och klämvänlig framdel.
    Dina bröst är förbannat fina, riktigt fin klämstorlek...
    Stjärten = finare kan man inte ha.
  • Anonym (desnudo)
    NeedfulThings skrev 2014-08-08 14:25:47 följande:

Lite fredagstuttar innan jag drar iväg på äventyr igen, håll till godo mina raringar! {#emotions_dlg.flower}

Guds gåva till mänskligheten...
  • Anonym (desnudo)
    Anonym (Nyfiken) skrev 2014-08-08 15:24:44 följande:

Sitter i bilen och surfade just in i den här tråden. Vilka läckra bilder! Blev så sugen på att dela med mig att jag smygfototade mig lite snabbt här i baksätet :) Hoppas det kan glädja någon!

Jag blir glad i alla fall :)
    En sån söt bröstvårta... Solig
  • Anonym (desnudo)
    småsugen skrev 2014-08-08 17:02:52 följande:
    Ojojoj,  nu måste jag nog också ta en dush känner jag Drömmer På tal om hett!!

Du är så väldigt, väldigt sexig, otroligt fin kropp du har.
  • Anonym (desnudo)
    Anonym (Anonym v) skrev 2014-08-08 18:12:32 följande:

Bara för att det är fredag ;) 

OTROLIGT fin kropp, det är makalöst vilka kvinnor det finns i den här tråden...

Tack Anonym Anonym v... :)
  • Anonym (desnudo)
    Anonym (SC) skrev 2014-08-08 19:34:10 följande:
    Whoo, första gången jag blivit avundsjuk på en kontorsstol. Baksidan var väldigt fin men stolen får ju liksom se andra sidan
    Haha, helt rätt, stolen är nog jäkligt nöjd nu. Dessutom sitter hon på den med den där fantastiska rumpan... Tungan ute
Svar på tråden Helkroppstråden