Inlägg från: Anonym (Amys Beundrare <3) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Amys beundrare <3)

Helkroppstråden

Amys skrev 2014-09-05 13:06:30 följande:

Steif84, söt du är!! Jag och min rumpa tycker inte du ska lämna denna underbara tråd;) Får man fråga varför?

Du är så jävla snygg Amys! Jag har aldrig haft problem med för tidig utlösning men jag skulle nog skjuta i byxan. om jag fick klämma på din sätesmuskel DAMN
    Amys skrev 2014-09-05 13:34:09 följande:

Min sätesmuskel niger och tackar av din härliga men aning knäppa kommentar;) och en puss får du också, min speciella beundrare!

Tackar ja kommentaren var en aning knäpp men kände att jag var tvungen väntar med spänning på fler bilder från vad som kan vara världens vackraste kvinna
    Amys skrev 2014-09-05 19:00:04 följande:

Jag kör mitt slipsbidrag igen. Speciellt till dig kära beundrare!:) Trevlig helg alla goa!

Jag satt ensam en kväll när Amys kropp dök upp bland alla andra kroppar i denna tråd. och känslan kan bäst beskrivas på detta sätt. "nåja vad är väl en bal på slottet med Amys? Den kan ju vara fruktansvärt långtråkig och dötrist och tråkig och alldeles alldeles underbar!" du är och förblir det vackraste jag någonsin beskådat <3
  • Anonym (Amys Beundrare <3)
    Amys skrev 2014-09-18 07:45:40 följande:

Skulle vilja citera alla som skrivit så fina komplimanger till mig, men gör så här, tackar med en bild och önskar er alla en trevlig torsdag! Puss

Drömmen om att ringen på Amys finger var ett resultat av min fråga. Jag svävar bland molnen varje gång du låter mig beskåda din härliga kropp, som säkert är en spegel av din otroliga personlighet. Ha en underbar dag du vackra kvinna <3
Svar på tråden Helkroppstråden