Inlägg från: Anonym (herrn) |Visa alla inlägg
  • Anonym (herrn)

Helkroppstråden

Inte så bra bild dock...

• Anonym (herrn)
    Amys skrev 2014-09-17 18:49:36 följande:
    Lika många sexiga män som vackra kvinnor härinne!Flört 
    Du har verkligen en sexig och sjukt fin kropp!
  • Anonym (herrn)

Ähh det munhuggas i denna tråden med?? Läste precis i en annan tråd 2 st som gick igång på den andra. Så jäkla tråkigt, och i denna är det ju om andra människors utseende. SKÄRPNING, är det så att en kropp inte tilltalar er låt bli att titta då, eller ge F-N i att kommentera!

• Anonym (herrn)

Ska det munhuggas ska det stå... Jäkla mobil...

• Anonym (herrn)
    Anonym (Solar) skrev 2014-09-24 20:30:18 följande:
    Du skrev ju att du tycker jag är finare utan klänning så då tog jag för givet att du ville se mig i underkläder istället eller du kanske ville se mig helt naken   Skäms
    Mindre desto bättre du har ju en fin kropp hehe
    fast det skulle ju vara Pillare som svara där, men tog mig friheten..
  • Anonym (herrn)
    Anonym (Solar) skrev 2014-09-24 20:53:32 följande:
    En repris på mig i fina underkläder
    Åhh, helt underbart fin o sexig kropp!! *dreglar*
  • Anonym (herrn)
    Anonym (Solar) skrev 2014-09-24 20:47:37 följande:
    Tack!
    Jo ni killar brukar ju gilla när vi har lite kläder på oss så ni får se allt
    Jo är ju klart, o andra sidan är ni tjejer inte mycket sämre
  • Anonym (herrn)
    Aros02 skrev 2014-09-25 10:21:17 följande:
    Alltså du må vara yngre å mer vältränad än jag men vad gäller prickantal kommer du för evig tid gå i skuggan av mig!! ;D

.. ärligt talat så har har mer eller mindre skämts över mina prickar hela mitt liv. Undvikit att ta av t-shirten offentligt osv. Även i intima stunder men en ny bekantskap är lite extra nervöst!..

Men nu ska jag inte grina här direkt men eftersom den där kommentaren dök upp så kan man ju lika gärna ta upp det!

Man kan ju lika lite rå för det som nåt annat genetiskt givet. Så är det bara!
    Har ju en hel del leverfläckar jag med, men det är helt naturligt.. det får hålla eller brista brukar jag tänka.
    Skäms inte över dom, det är en del av mig, och gillar hon dom inte får hon ta en annan karl helt enkelt hehe..
  • Anonym (herrn)

När man kollar runt o ser Mike o Tyler blir man fan sugen på att träna, vill ju också ha en sån kropp haha.. no offence, men ser bra ut får jag säga. är dock inte bi eller gay så behöver inte bli rädda!
    har visserligen en bra grund att börja träna på.. har ju lite som går att omvandla till muskler.. =)

• Anonym (herrn)
    Pillare skrev 2014-09-25 13:52:33 följande:
    Hahaha.. Ja, håller med. Man känner sig ännu tjockare när man tittar på dem. Måste göra nåt åt detta. :-P
    Ja, nu blir det hårdträning! haha
Svar på tråden Helkroppstråden