Inlägg från: Anonym (Awesome) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Awesome)

Helkroppstråden

höhö :)

Vill också lära mig Photoshop ordentligt, behöver retuschera bort alla mina tatueringar innan jag ens tänker tanken på att lägga upp bild. Anledningarna och kollegorna är många då även bortsett från att hålla mig anonym från tjejen utifall att hon råkar snubblar förbi. (Alla har vi väl hemligheter) s
    Skulle man måla över dem i standard program så skulle det inte bli mycket kvar av överkroppen och vad är då poängen med det hela. Har inget på vare sig hals eller armar/händer och detta är ett medvetet val.  

Vilket som kontentan är den att ni är några riktigt fina pärlor här på FL. :)   

• Anonym (Awesome)
    hata skrev 2013-10-13 00:37:43 följande:

Eller mer att äcklas över....
    Är det bara jag eller har inte FL förändrats helt radikalt?
    Förr var man tvungen att skapa ett konto för att skriva här men det har nu tydligen ändrats så vem som helst kan skriva här nu. Detta forum med merparten tjejer/kvinnor lockar ju till sig miljoner hormonstinna 12-17 åringar som har en nivå som ovan. Varför ändra dem om inloggningsreglerna någon? Visst bör det negligeras men skillnaden sedan den perioden då jag figurera här sist är klart märkbar till motsatsen emot vad det va förr.

topic, snygga ni är allesammans :)
  • Anonym (Awesome)
    Anonym (Ensam..) skrev 2014-02-01 23:23:44 följande:
    OMG
    Kan du inte visa lite mera utav dig, försöker liksom vrida skärmen i hopp om att se mer. :)
  • Anonym (Awesome)
    Anonym (Dumspirospero) skrev 2014-10-09 22:14:39 följande:

Dags att krypa ner, krama kudden och snarka

Läste bra krypa ner under kudden knarka!
Svar på tråden Helkroppstråden