Inlägg från: Anonym (Goggles) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Goggles)

Helkroppstråden

Aros02 skrev 2014-10-20 20:30:25 följande:
    Gjorde just det på ett användarnamn och en av mina dök t.o.m upp. Betyder det att bilder borttagna på familjelivs server är kopierade och ute på okänd resa i cyberspace?
    Ja, har du väl lagt en bild någonstans kan du aldrig få bort den från internet.
    Du kan titta på internet vid egen vald tidpunkt bakåt i tiden.
    Det som hamnar på nätet stannar på nätet :)
  • Anonym (Goggles)
    Anonym (Intimt) skrev 2014-10-21 08:58:06 följande:

Fegisar varför vissar inte folka allt när dom endå är nakna

För att en stor del av tjusningen kanske är just att inte allt visas???
  • Anonym (Goggles)
    MaryM skrev 2014-10-21 12:41:03 följande:
    Precis, hela internet är fullt av uppfläkta kön. Inte så sexigt tycker jag :)
    Instämmer, detta är sååå mycket hetare, speciellt du Mary ;)
  • Anonym (Goggles)
    straight arrow skrev 2014-10-22 10:01:38 följande:
    God förmiddag på er...
    Är det samma bilder männen skickar i en sekvens om och om igen eller är det nya? Det ser ut som att bara kvinnorna varierar sig. Men jag kanske har fel!?
  • Anonym (Goggles)
    Anonym ( ) skrev 2014-10-22 23:26:09 följande:
    Det är tråkigt att du tycker att oskyldiga topless och rump bilder handlar om sex. Men det är kanske så du ser på det. Medlemsgrupperna släpper in hur många som helst så länge det är lika många kvinnor och män så om du kan locka dit fler kvinnor så kanske du oxå får vara med. Reglerna är glasklara från modereringen, inga blottade kön och inga bilder som anspelar på sex eller onani. Bild topless med en hipster trosa på är okej men bild på hand mellan benen innanför trosan är inte okej. Följ reglerna o sluta tänja på gränserna så slipper man sånt här tråkigt, fram för mer fina bilder istället.
    Nu fattar jag ännu mindre, det finns ju mängder med bilder på exakt det du beskrev nyss. Vad är logiken???
  • Anonym (Goggles)
    Anonym (Snäckan) skrev 2014-10-31 11:34:06 följande:

Kom precis hem från träningen, såååå skönt med en lång varm dusch Puss på er alla snyggingar!!

Fantastiskt fina tuttar!
    Puss på dig med!!
  • Anonym (Goggles)
    Anonym (Snäckan) skrev 2014-11-03 12:47:42 följande:

Har tråkigt i sängen

Säg till om du behöver hjälp att få det lite roligare ;)
Svar på tråden Helkroppstråden