Inlägg från: Anonym (Feministisk Front) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Feministisk Front)

Helkroppstråden

läppar skrev 2014-10-27 22:45:01 följande:
    Tack själv, vännen. Jo, det var så här att jag tänkte på hur klok, snäll och förnuftig du är, och varför skulle inte jag sträva efter att bli lika bra som dig?
    Så tack för att du är en så bra förebild för en som vill utvecklas {#emotions_dlg.flower}
    Vi håller ögonen med dig här på FL, så inga fler klavertramp i form av nedlåtande ord om feminism tack.

I övrigt menar vi att detta är en underbar tråd.

Väldigt många stiliga män att titta på här i tråden. Mums.

Stämningen blev också så mycket bättre när han, vars namn inte bör nämnas, slutade med att fylla tråden med sitt blaha blaha. Mission completed.

läppar skrev 2014-11-03 20:25:51 följande:
    Väldigt många läckra kvinnor att titta på här i tråden. Mums.

Stämningen blir snart också så mycket bättre när en viss tjej slutar med att skriva sitt blaha blaha. Då är mission completed.

Bor det förutom en manshatare, även en liten retsticka i dig,
    och dessutom hade du lite tråkigt ikväll?
    Fortsätt du med att hålla låg profil. Inga fler skriftliga vredesutbrott där du nedgör det kvinnliga könet tack.
    läppar skrev 2014-11-04 19:38:34 följande:
    Detsamma till dig.

Men ska ske, chefen, jag bugar mig såklart för övermakten. {#emotions_dlg.flower}
    Utmärkt.

May your lips be sealed.
    läppar skrev 2014-11-05 20:57:48 följande:
    Uppför dig som en riktig man nu och inte som en liten barnrumpa, gullefjun.

Ingen anledning att du gör det här mer pinsamt för dig än det redan är.
    Trialanderror skrev 2014-11-06 22:49:57 följande:
    Vad i hela fridens namn babblar?
    Bry dig inte om hans pladder som han fyller tråden med. Totalt obegripligt. Majoriteten av det städas som tur var undan av vår kära moderator.
    nr58 skrev 2014-11-13 10:14:55 följande:

Vi gör såhär tycker jag (Till FL).

Jag får säga och tycka vad jag vill, likt "yttrandrefriheten" som egentligen består här på FL-forum, och ni accepterar det jag säger utan villkor som gäller för min egen del.

Jag vet att det är orättvisa villkor, men samtidigt måste vi även vara självkritiska och inse att ni har ställt orimliga krav gentemot era egna spök-fiender....

20/11 kvarstår. Koppla in Säpo om ni nu vill (som om de skulle bry sig), polisen om ens de...

Kom igen nu.. Nu lever vi inom ett fritt samhälle där vi alla har rätt att yttra sina egna åsikter, även inom privata forum som befinner sig ute på det publika nätet .

Jag förstår att ni har stora problem med troll, jag förstår att ni har problem med er egen framtid om ni så blodlustat ger er på "troll" som mig . Prata istället med mig så kommer vi finna en lösning!

Friskt vågat, hälften vunnet...
    Du låter lika förvirrad som den där läppar. Är ni samma person, släkt eller bara lika nojiga?
Svar på tråden Helkroppstråden