Inlägg från: Anonym (välutrustad) |Visa alla inlägg
  • Anonym (välutrustad)

Helkroppstråden

Bidrar lite....
  • Anonym (välutrustad)
    Fröken35 skrev 2014-11-20 11:20:26 följande:
    Skönt att höra Mr P.
    straight arrow skrev 2014-11-20 11:03:29 följande:
    Snygg!
    Tack Pilen. Hoppas på en helkroppsbild på dig igen i slutna tråden. Oj, tack så mycket. Inte bra att bli galen förstås men kul att ha den inverkan på dig.
    Lahall skrev 2014-11-20 11:13:27 följande:
    Grymt vacker som vanligt. Du lyser upp det tråkiga vädret
    Jag gör så gott jag kan. {#emotions_dlg.flower}

Vilka underbara bilder du postat, tack!
    Du ser ut att vara en väldigt sexuell kvinna, onanerar du mycket och ofta?
    Hoppas du gillade min bild också!
  • Anonym (välutrustad)
    Påven Johanna skrev 2014-11-20 11:31:18 följande:
    En karl i kalasbyxor. Vad finns det att inte gilla liksom. Ingen vill väl anklaga 1700-talet för att ha varit fel ute. 
    Vad är felet? Det är kallt ute och en bild med jeans är inte lika upphetsande. Att släppa ut 21.5cm är väl inte att tänka på här på FL....
  • Anonym (välutrustad)
    Anonym (Morgon) skrev 2014-11-25 07:05:36 följande:

Mo

Vad drygt morgonstånd..

Stånd? Hmmm då är den inte så stor va?
  • Anonym (välutrustad)
    Prinsessan 83 skrev 2014-11-26 11:35:17 följande:

Längtar tillbaka till värmen...

Sola och bada underbart!

Hur skall du ha det egentligen!?? I den andra tråden postar du bilder som du påstår är på dej själv och där sitter inte det röda prickarna på samma ställe som på denna... Dessutom härrörde sej den bilden från en 5 år gammal blogg....
  • Anonym (välutrustad)

Anonym (Frugan) skrev 2014-11-26 13:46:24 följande:
    Tack :)
    Är det Silicon?
    Så här blev det här nu....

• Anonym (välutrustad)
    Anton Chigurh skrev 2014-11-26 14:29:23 följande:
    Jag får en viss association till Svansjön här !!!
    Har dom långkalsonger i den?
  • Anonym (välutrustad)
    Anton Chigurh skrev 2014-11-26 14:42:53 följande:
    Typ....
    Du vet hade jag dragit ner mina långkalsonger på bilden hade jag blivit avstängd..

Men varför bryr du dej om kläderna, det är väl inte det som är det visäntliga här utan det 21 cm innehållet...
  • Anonym (välutrustad)
    Anton Chigurh skrev 2014-11-27 09:23:35 följande:
    Vad i HELVETE !!!

Jag har inte kritiserat någon, Lind, jag har definitivt inte luftat någon NEGATIV åsikt, det enda jag sa var att, citat :

"Jag får en viss association till Svansjön här !!! " slut citat,

Hur fan du får det till att jag kritiserar postaren NEGATIVT...det övergår mitt förstånd. Jag har nyligen varit och tittat på Svansjön, i RYSK uppsättning, med ryska dansare (inget jag kommer erkänna öppet dock. Anton Chigurh tittar inte på balett....! ) och jag har redovisat i en annan tråd att jag.....blev fascinerad, låt oss hålla vid det, av att du ju för böveln såg HELA JÄVLA PAKETET på dom manliga dansarna, en fascination som jag fått lida för så det räcker redan, jag fick en redig skopa ovett av min HjärtakvinnaHjärta eftersom jag talat om för henne att min största behållning av baletten var att jag tänkte på henne under tiden. Och nu tror hon att jag satt och glodde dom manliga dansarna i skrevet under hela förbannade föreställningen. Så det så....

Hon (min HjärtakvinnaHjärta) har nämligen en kropp och ett utseende som vida överstiger samtliga kvinnliga dansöser i baletten så jag satt bara och var sådär lyckligt belåten med att ha den mest underbara kvinna som gud har skapat. Men jag kunde inte låta bli att fascineras av paketen som visades upp eftersom dom manliga dansarna hade lika trånga kalsonger som "Välutrustad" på bilden nedan. Vita förvisso, men lika trånga.

Och därför skrev jag som jag gjorde, hur i helvete du, Lind, får det till nåt negativt. Det begriper jag inte. Men så är jag också trög av naturen. Typ.

Jag tycker nog att "Välutrustad" ser ut att ha ett fint paket....Glad

Kram //Anton
    Tack för kommentaren om fint paket!

Det är faktiskt ett par kalasbyxor jag har på mej, har oftast det på vintern. Hoppas du inte tycker det är fel att killar har det på sej.
  • Anonym (välutrustad)
    Anonym (Gruppen) skrev 2015-05-21 23:05:23 följande:
    Så, nu är du med i gruppen "Mina bilder"...  
    Hur går man med? Finns det någon länk som kan ansöka till gruppen? Jag har massor av erotiska bilder som jag gärna lägger ut!
  • Anonym (välutrustad)
    Anonym (lips) skrev 2015-06-04 12:20:09 följande:
    Är du rustad för det?
    Hade också gärna stått där bakom. Och jag är väl rustad! 21.5 x 15.5 spikrak ståkuk!
  • Anonym (välutrustad)
    trollefur skrev 2015-06-26 20:44:59 följande:

En kvällsbild ????

Strumpbyxor är sexigt!
    Har ofta på mej det när jag runkar!
  • Anonym (välutrustad)
    Anonym (brösten) skrev 2015-06-29 10:57:05 följande:

Blir liksom lite pirr i musen av att visa lite. Puss

Gillar du även att visa filmklipp där du onanerar? Skulle gärna byta sådana privata klipp med dej!
  • Anonym (välutrustad)
    Anonym (brösten) skrev 2015-06-29 11:32:40 följande:

Välutrustad vad stor är du??

Jag har en sak på 21.5x15.5. Älskar att runka för andra och tänder på sexiga tjejer som du som onanerar!
  • Anonym (välutrustad)
    Anonym (brösten) skrev 2015-06-29 11:30:58 följande:

Välutrustad du gör mig het hi hi vore något men vågar jag???

Klart du vågar! Vi behöver ju inte visa våra ansikten.
  • Anonym (välutrustad)
    Ronga skrev 2015-08-18 12:29:43 följande:
    Strand.....in Sweden ?? 
    Visa mig!!!!!!!
    Har du aldrig sett en vältränad kille på en strand????
Svar på tråden Helkroppstråden