Inlägg från: kanalltidblibättre |Visa alla inlägg
  • kanalltidblibättre

Helkroppstråden

GoodMangoo skrev 2013-12-18 19:48:34 följande:
    PPP- Haha den du använder mot Ensam??......... nja... för mjäkigt för min smak !

Kitjiinggg! Haha Mangon verkar inte uppskatta marskattens spel för fel kisse😀
  • kanalltidblibättre

Jodå jag fattar PPPPPPP. Ni har kul och det är roligt att läsa snabba repliker ibland. Ville bara spetsa till det en aning. 😇 Fortsätt jama bara!😃

• kanalltidblibättre

Javisst Mango, kände väl det! Man vill väl inte att den som sjunger nedanför ens balkong plötsligt vänder sig om och sjunger åt ett annat fönster😃 Påven, vågat var ordet😃

• kanalltidblibättre

Ok, det såg jag inte på mobilen. Men kibbutz är ok😃

• kanalltidblibättre
    Anton Chigurh skrev 2013-12-12 14:30:10 följande:
    Tjohej.
    Denna infon nedan är en upprepning, jag vet, men inte alla mina fans härinne vet om vilken uppoffring jag gjorde för att ta detta vackra kort. På denna ena stående natur vi har i Sverige.
    Så ja, jag höll på att förfrysa röven vid tagningen, det var nollgradigt, duggregnade och blåste halv storm. Bara få fart på tomteblossen var ett rent helvete. Jag höll på i 45 minuter. Fick fan knappt på mig kläderna efteråt, så jävligt frös jag. BARA SÅ NI VET !!!

Skön bild. Håller med Speak up att den innehåller intressanta undertoner av .. något.
    Du skriver att "få fart på tomteblossen".  ? Vilka bloss? Jag kan ana mig till att tomten har ett bloss. Och de ska man ju skämmas om man inte får fart på. Vill du har mera "bloss" i bilden? hmm.
  • kanalltidblibättre
    Amys skrev 2014-11-14 13:55:47 följande:
    TGIF!
    Ajdå, nu gick blodtrycket upp! Måste nog vara snäll mot min sambo ikväll...
  • kanalltidblibättre
    Anonym (Ärminabröstsnygga) skrev 2014-11-15 12:38:26 följande:
    Fröken, tycker att du är sjukt het i kroppen ????

Här grabbar är mina boobs
    Sjukt härliga! Får fhänderna att vilja smeka.
  • kanalltidblibättre

Efter att ha sett bilder på alla sjuuukt vältränade och snygggga tjejer idag så är jag glad att jag var ute och sprang för att hålla min egen i anständigt skick :D
  • kanalltidblibättre
    Anonym (Jane Doe) skrev 2014-11-17 21:57:23 följande:
    Oj, vilken finfinfin kropp! Jättemysig! 
    Fröken35 skrev 2014-11-17 21:58:50 följande:
    Och där dog jag inombords.
    Haha tack och puss Flört Jag har sett andra lägga ut fina bilder....
    Men varför i he____e ligger jag ner! Demon

• kanalltidblibättre
    Anonym (Hejhoppgummisnopp) skrev 2014-11-17 22:36:15 följande:
    Jo, jag!! :D ögon är det vackraste vi har på kroppen enl mig! Jag har bruna men alltid varit svag för blåa ögon :)
    Oj jävlar! Snygga ögonbryn också Förvånad
    Och utan smink?
Svar på tråden Helkroppstråden