Inlägg från: Anonym (Takfläkt) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Takfläkt)

Helkroppstråden

grumlig skrev 2014-06-14 20:46:52 följande:
    Testa en sexy move men det höll på att gå illa haha :P
    Är så jäkla rätt år 2014 ;D
  • Anonym (Takfläkt)

Ideligen samma bekräftelseberoende personer som suktar efter bekräftelse som fyller denna tråd.. Intressant att följa :)

• Anonym (Takfläkt)
    Anonym (fluttershy) skrev 2014-07-24 11:14:01 följande:

jag tycker du ska gå ut och njuta av det fina vädret, kanske köpa en glass eller ringa en gammal kompis du inte pratat med på länge. sen ska du se att du känner dig mindre bitter och dömande över alla vackra människor som visar upp sina kroppar här.

Det är en uppfattning, jag är mest intresserad av vad som driver fram dessa beteenden. Jag är varken bitter eller dömande utan det är upp till dessa personer. Bara för att vi inte tycker lika kommer jag inte görs som du att komma med personangrepp eller påhopp. Säg så här, ni som gillar att visa upp er halvnakna på internet vad drivs ni av? Är det skönt att få folks beröm och bekräftelse? Eller får ni ingen uppmärksamhet i verkliga livet? Jag vill lära mig mer om olikheter :) kör hårt
  • Anonym (Takfläkt)

Godnatt alla bekräftelsetörstande människor :)

• Anonym (Takfläkt)
    AlohaAloha skrev 2014-11-29 16:59:04 följande:

Träning klar och Utgång på G

Frukttelefonen är det en kvalitetstelefon tycker du? Jag är för frukt och grönt, folk äter för lite frukt. Dock kan äpplen importerade vara hårt besprutade med kemkalier vilket är ganska dåligt för vår hälsa ur ett långt perspektiv.
  • Anonym (Takfläkt)
    AlohaAloha skrev 2014-11-29 17:21:01 följande:
    Bästa telefonen jag har haft men ditt resonemang hänger jag inte riktigt med på
    Glädjande att du är nöjd. Men att frukt besprutas och vi stoppar i våra munnar och får i och gifter oroar inte det dig?
  • Anonym (Takfläkt)
    Anonym (Fröken) skrev 2014-11-29 17:31:37 följande:
    Snyggt
    Vill du också kakla så? Min bedömning är att du hinner om du slänger dig i en taxi på väg mot K-rauta i Norsborg om du gör det nuuu. Köp en låda till mig jag svischar över i kväll senare när jag kollat språka på serbokratiska. Nån som lirat in gårdagens program?
  • Anonym (Takfläkt)
    Anonym (Fröken) skrev 2014-11-29 17:36:49 följande:
    Behöver inte använda taxi, har egen bil
    Glädjande nyhet! Jag har firat detta med att hälla upp ett glas mjölk, Gävleortens av bästa kvalitet! :) Mjölkpriset är stabilt och bra faktiskt.
  • Anonym (Takfläkt)
    Anonym (Fröken) skrev 2014-11-29 17:37:43 följande:
    Mkt fin
    Sån där fågelöl ser god ut, var köper man den på bästa sätt?
  • Anonym (Takfläkt)
    SegaMorsan skrev 2014-11-29 18:22:26 följande:
    Hehe jadu, det kan man undra^^

Go for it? ????
    Har du någon koppling till Hasses sega gubbar utanför Örebro?
Svar på tråden Helkroppstråden