Inlägg från: Anonym (?? 4) |Visa alla inlägg
  • Anonym (?? 4)

Helkroppstråden

nr58 skrev 2014-11-13 08:27:40 följande:

I och med att ni "alla" är så snygga i den här tråden, så tänkte jag passa på att introducera mig själv...

Den här tråden har ständigt varit i topp sedan  lång tid tillbaka och samtidigt har tråden varit mig ett nöje att se på vad gäller alla roliga, knasiga, skumma, snygga, porriga inlägg bla bla bla....

Men jag med flera tycker att det är nog nu, det är nog nu med det förtryck som finns hos de som  förespråkar ett upprätthållande utav reglerna, det är nog nu att moderatorer på FL-pajkastning blir betalda för att upprätthålla en snedvriden atmosfär där enbart PK-tanter, havande mödrar, de som ställer sig i linje enbart för att de är rädda att göra fel, samt SD-muppar som inte ens har besvärat sig att ge sig in i problematiken.... (Självklart förstår jag att dessa är styrda utav chefer som inte vet bättre)

Så länge inte [email protected] besvärar sig att besvara dessa typer av frågor/problem, så kommer denna tråd att besväras med en del obekväma bilder f om 20/11, till att börja med.

Slutsatsen är att de som enbart rättar in sig i ledet är de som blir bestraffade, inom en tid där de oskyldiga blir skyldiga...

Vad får du ut av det? 
  • Anonym (?? 4)
    nr58 skrev 2014-11-13 09:43:55 följande:
    Ska man ta detta som ett skämt eller, är det blodigt allvar nu?

PS. Ni kommer inte få min civilstatus, personnummer, postadres, eller namn. Inte helt gratis i alla fall ^^
    Du tycker alltså att dina bilder är mer barnvänliga än bilderna som läggs upp här? En naken kropp behöver inte alls ha något med porr att göra,  om det nu är det du syftar på!
  • Anonym (?? 4)
    nr58 skrev 2014-11-13 21:40:41 följande:
    Detta måste verkligen svida...
    ...I din röv?
  • Anonym (?? 4)
    Anonym (vs) skrev 2014-11-15 19:07:11 följande:
    Ser som hemma i badrummet
    Känner du igen badrummet mer än killen?
  • Anonym (?? 4)
    Underhill skrev 2014-11-17 07:16:14 följande:
    Fina kullar! Kull, kull :)
    Får man se din kulle? 
  • Anonym (?? 4)
    blomkrukan01 skrev 2014-11-21 21:48:45 följande:
    Men hej du...mums
    Krukan gillar
    Nyvaken då?
  • Anonym (?? 4)
    Fröken36 skrev 2014-11-22 12:53:23 följande:
    Fett besviken jag blev när jag vaknar upp och inser att killarna inte bidragit med fler arm-och magmuskel-bilder. 
    Du tror inte du skrämmer bort killarna när du begär mag- och arm muskler? Det är inte många i tråden som har det. Låter som du har missat trådens syfte, så tänk dig för. 
  • Anonym (?? 4)
    Fröken36 skrev 2014-11-22 13:35:57 följande:
    Det är tillåtet att önska. Detsamma gäller för killarna. Alla har sina "fetisher"..mina är mage, armar, läppar, händer och tatueringar. 
    Du sätter ribban jävligt högt för killar som vill posta magen och som inte har ett sexpack.
    tycker att du då kan starta en egen muskeltråd och sen önska läppar, händer och tatueringar här.
    Fel att önska sånt som majoriteten inte har i denna tråd.
  • Anonym (?? 4)
    Borkason skrev 2014-11-25 20:39:45 följande:
    Tränat ikväll och mår riktigt bra, såpass att jag vågar lätta lite på anonymiteten... ;)

Tack till alla vackra damer (och herrar) som gör HT till en riktig feel-good-plats!
    Är imponerad av ditt alltid så välstädade kök.
  • Anonym (?? 4)
    Underhill skrev 2014-11-30 19:52:28 följande:
    Fin kropp!...trevlig advent :)...blev d nu.
    Du har skrivit så mycket, men aldrig visat dig själv? 
  • Anonym (?? 4)
    LostInTranslation skrev 2014-11-30 19:50:18 följande:
    Får bli före duschen badet bild också då eftersom jag inte fotar under själva tvagningsakten...Det är alldles för hett och fuktigt där för att jag skall våga riskera min utrustning på det viset... Oskyldig
    Het bild! 
  • Anonym (?? 4)
    Bogdanburek skrev 2014-12-04 00:08:47 följande:
    Är det en gåta?
    Jag tror du porrsurfar på datorn? 
  • Anonym (?? 4)
    kanalltidblibättre skrev 2014-12-07 18:42:21 följande:

Hänger på tidigare hängare även om jag gör det i trappan. Mycket samma färg men det bjuder jag på. Ivf så är bilden rättvänd för första gången!
    Snygg rygg
  • Anonym (?? 4)
    Anonym (Newbiedobidoo) skrev 2014-12-07 18:08:41 följande:
    Jag tycker tråden är ball, men när det går från några bilder till sjukligt, dagligt beroende av kommentarer, fjäsk och komplimanger, "julkalender" osv, då är det bara stört. Och sorgligt. Att vissa måste ha det för att må bra. Shit...
    Det spelar inte nån roll i hur många bilder man postar per dag. Men när man pikar om att man inte får ett antal kommentarer på en bild, då kan man börja prata om sjukligt beroende. 
Svar på tråden Helkroppstråden