Helkroppstråden
Haha, jag fullkomligt älskar hur onödiga inlägg ignoreras! Fortsätta med era härliga bilder och kommentarer och ignorera sådant som är onödigt 
Haha, jag fullkomligt älskar hur onödiga inlägg ignoreras! Fortsätta med era härliga bilder och kommentarer och ignorera sådant som är onödigt 
kvinna
eftersom jag talat om för henne att min största behållning av baletten var att jag tänkte på henne under tiden. Och nu tror hon att jag satt och glodde dom manliga dansarna i skrevet under hela förbannade föreställningen. Så det så....
kvinna
) har nämligen en kropp och ett utseende som vida överstiger samtliga kvinnliga dansöser i baletten så jag satt bara och var sådär lyckligt belåten med att ha den mest underbara kvinna som gud har skapat. Men jag kunde inte låta bli att fascineras av paketen som visades upp eftersom dom manliga dansarna hade lika trånga kalsonger som "Välutrustad" på bilden nedan. Vita förvisso, men lika trånga.
Som sagt, en del tar åt sig fasligt mycket av ordet slampa och andra kan ta ordet till oanade höjder och använda det som något upphetsande.
Tur att vi alla är olika :)