Inlägg från: Anonym (Newbiedobidoo) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Newbiedobidoo)

Helkroppstråden

Herrejösses vilka vackra kroppar! *smiterivägtillgymmet*

• Anonym (Newbiedobidoo)
    blomkrukan01 skrev 2014-08-01 16:56:28 följande:

Helkropp....nåja nästan i alla fall ;)

Jesus.

Fucking.

Christ.
  • Anonym (Newbiedobidoo)
    blomkrukan01 skrev 2014-08-01 22:41:36 följande:

Armar och axlar verkar gå hem? :)

Jag orkar inte mer... Fullkomligt felfri.
  • Anonym (Newbiedobidoo)
    blomkrukan01 skrev 2014-08-02 08:51:54 följande:

Nu överdriver du. Jag har hittat massa skavanker ;)

Men tack...alltid kul om det uppskattas :D

Tvärtom, jag underdrev. Höll inne en jäkla massa superlativ... ;)
  • Anonym (Newbiedobidoo)
    straight arrow skrev 2014-08-02 13:07:32 följande:

Snyggt där, fröken snuskig...

Det var ju som själve FAN vad du är underbar!
  • Anonym (Newbiedobidoo)

Kul att se variationerna här inne, små tuttar, stora tuttar, silikontuttar. Vackert!

• Anonym (Newbiedobidoo)
    Anonym (Nyvaken) skrev 2014-07-27 22:03:59 följande:

Här kommer en till liten, och utan hand

Djefla snygga tuttar! Lite ot men ändå. Ser att du har lagt in pga kanten vid bröstet, jag står i valet och kvalet själv och just på grund av den där kanten så har jag inte tagit steget. Kan du känna den med handen? Låter så jädrans otäckt isf.
  • Anonym (Newbiedobidoo)
    Anonym (Nyvaken) skrev 2014-08-02 17:22:25 följande:

Kanten blir bara när jag har pusch.. Och att jag har för lite underhudsfett och hade ingen egen bröstvävnad.. Enligt min kirurg var jag en jävligt svår patient, men det syns inte annars och har lagt in liten storlek, så med kläder på ser det naturligt ut... Annars får du fråga blomman mer hur de känns å så hehe

Tack! Vi är väldigt lika i kroppen, jag har inte heller mycket till underhudsfett. Hänger inte med, är ni ett par? ????
  • Anonym (Newbiedobidoo)
    Anonym (Nyvaken) skrev 2014-08-02 17:53:02 följande:

Nä inte nu.. Fd par.. Kände bara igen honom här på bilderna så mest ett sammanträffande just i tråden hehe

Om inte ni två perfekta människor kan hålla ihop så finns det nog inget hopp för nån av oss... ???? Fan vad speciellt att hitta sitt ex här ????
  • Anonym (Newbiedobidoo)
    straight arrow skrev 2014-08-03 17:52:08 följande:
    Trevlig söndagkväll...
    It is better to keep your mouth closed and let people think you are a fool than to open it and remove all doubt.

Sa*an vad het du är! Trevlig söndag!
  • Anonym (Newbiedobidoo)

Tom Araya

Du har fullständigt missat trådens regler och syfte, du borde plugga in trådstarten. Fy skäms.

"Diktatur gäller här. Jag är envåldstrådshärskare och det innebär att ni ska kommentera sådant som ni gillar och låta bli att säga något om det som eventuellt inte faller er i smaken."

• Anonym (Newbiedobidoo)
    Tom Araya skrev 2014-08-05 14:03:17 följande:

Om man gillar något trots att det normalt går utanför ens smak då? Är inte det ett gillande med + ?

Jag har ju ändå uttryckt mig positivt, vilket ändå borde vara det viktigaste!?

Reagerar dock på att du skriver vad du inte gillar osv, det är ju exakt det ts inte ville ha med i tråden. Man ska ENDAST kommentera det man tycker om. Om det vore tvärtom, en tjockis som vågade lägga ut en bild, skulle det vara ok att skriva "du är för fet för min smak men du är säkert en fin människa" eller "dina tuttar hänger för mycket men du skriver sexigt"?

Gör om, gör rätt.
  • Anonym (Newbiedobidoo)
    Anonym (The gap) skrev 2014-08-05 12:36:20 följande:

Herregud NT, du måste ha BMI = perfekt...

Vi kör pose-fri tisdag då :P Tanig, liten trebarnsmor utan svank och silikontuttar.

Om man kunde stöpa en kropp efter en form så skulle jag valt denna! Djises! 3 ungar???
  • Anonym (Newbiedobidoo)
    Anonym (The gap) skrev 2014-08-05 17:48:04 följande:

Pose-fritt i all ära men en sann blondin måste ju följa sina instinkter också.

SATAN!!
  • Anonym (Newbiedobidoo)
    Fru38 skrev 2014-08-06 09:03:37 följande:
    Jag känner igen dig!!
  • Anonym (Newbiedobidoo)
    Anonym (NT) skrev 2014-12-04 19:48:58 följande:

En försenad lucka 3 (tar en repris eftersom jag inte kunde fota igår)

Shit vad pr-kåt du är! Varför står du på tå? Hemma hos dig själv liksom :D
  • Anonym (Newbiedobidoo)
    Anonym (NT) skrev 2014-12-06 22:04:47 följande:

Vad fan har pr-kåt med saken att göra? Hade jag varit det hade jag inte postat bilder under ett anonymt nick på ett forum.

Och du, ta ditt eget råd.

Jag tycker tråden är ball, men när det går från några bilder till sjukligt, dagligt beroende av kommentarer, fjäsk och komplimanger, "julkalender" osv, då är det bara stört. Och sorgligt. Att vissa måste ha det för att må bra. Shit...
  • Anonym (Newbiedobidoo)
    Anonym (NT) skrev 2014-12-07 18:13:54 följande:

Hahaha, åh men jisses va sorglig du är! Så en bild om dagen skulle vara sjukligt? Det finns många här som lagt upp flera om dagen i perioder. Och inte har det varit något sorgligt med dom. Detta är en kul grej och inget jag gör för att må bra. Det hänger inte riktigt på mängden kommentarer jag får från främlingar på nätet.

Jag gissar på avundsjuka från din sida. Uppenbarligen har du inte den kropp du själv drömmer om. Men det ändras inte för att du försöker nedvärdera oss andra.

Självklart använder du "du måste vara ful"-kortet. Jag och exet postade några bilder här för att egga varandra ett tag, det var knappast någon som tyckte jag var ful.

Jag nervärderar inte dig, tycker bara det är tragiskt, sorgligt och så extremt tydligt att du måste ha detta varje dag för att må bra. Ser du inte det själv? Du ÄR hur fin som helst, men i hur många månader och år behöver du höra det från oss på fb? Tror du att man bygger självkänsla på det? Det gör man inte... Det ÄR skillnad på det att vilja höra att man är fin, att man duger osv, till att nästan skapa sig ett liv i en tråd på fl. Du behöver absolut inte ta åt dig, men jag tycker på riktigt att det är för jävla tragiskt att stå på tå i sitt eget hem, varje dag, för att fiska kommentarer från främlingar på nätet.
  • Anonym (Newbiedobidoo)

Ps. Ang "du måste vara ful"-kortet: tro det eller ej NT, man KAN faktiskt vara snygg och vältränad UTAN att visa upp det varje dag på fl! Tadaa! News flash va? Prova vettja, funkar på riktigt skitbra.

Svar på tråden Helkroppstråden