Inlägg från: Anonym (Tragisk) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Tragisk)

Helkroppstråden

Jag hade jätte gärna velat lägga upp en bild på mig här om jag inte hade varit så hjärntvättad om vad som är attraktivt och inte. Än sålänge är det bara min tjej som tycker jag är attraktiv men jag hatar min kropp. Jag är inte alls i närheten av ett sex-pack och snygga ryggmuskler.

• Anonym (Tragisk)
    Anonym (pillllan) skrev 2014-12-09 23:42:46 följande:
    I mina ögon behöver man absolut inge sexpack och ryggmuskler! Att vara attraktiv handlar oftast inte på kroppsbyggnaden och muskler, det är så mycket annat som spelar in! Om din tjej säger att du är attraktiv så är du det i hennes ögon, alla är vi olika och alla gillar vi olika och tur fan för det  
    Men det är det att jag har sånt otroligt lågt självförtroende, ser ner på mig själv hela tiden och är nog den största pessimisten i Norrland! Så jag har svårt att fatta att folk kan se mig som attraktiv..
  • Anonym (Tragisk)

Jadu.. Men när man ser de bilder killar lägger upp här har jag bara sett de med sexpack, ja hunkar.. Och det är ju mer uppskattat än bilder som jag skulle kunna lägga upp här.

• Anonym (Tragisk)

Ja den här tråden har många fina bilder på vackra kvinnor till min morgon-onani!

• Anonym (Tragisk)
    Anton Chigurh skrev 2014-12-10 09:36:30 följande:

Du har fel, min gode vän, jag har sixpack, är vältränad, ser riktigt bra ut och det har hänt mer än en gång att jag lagt upp bild utan att få en enda kommentar, så nej, folk tittar på helheten (inte därmed sagt att det är fel på min personlighet, tvärtom...vad gäller personligheten. Det var lika bra att göra denna extranoteringen) så lägg upp din bild Mannen, skulle du bli utan kommentar går livet vidare, du är värd lika mycket för det, och, det finns GARANTERAT kvinnor som älskar just din kropp. 

Sen är jag ju en riktigt trevlig fan också, men det förmodar jag gäller dig med, Mannen...

Kram //Anton

Haha det vet jag inte men tack ^^
  • Anonym (Tragisk)
    Anonym (NT) skrev 2014-12-10 18:45:00 följande:

Åh! Den där ska jag njuta av nu! ;) Riktigt fin! Skäms
Svar på tråden Helkroppstråden