Inlägg från: Anonym (Håller med) |Visa alla inlägg
  • Anonym (håller med)

Helkroppstråden

Anonym skrev 2013-02-04 16:40:42 följande:

Jag hade haft mer sympati med dej om du inte hade varit så elak, du skriver att du är så jävla ledsen för någon har skrivit något negativt om din kropp. I andra trådar har du "skrytit" om din heta kropp och tryckt ner andra. Så tyvärr har känner jag inte för att uppmuntra dej något alls, du har tryckt ner både mej och flera andra, känner inte att det är synd om dej alls.
    Förstår inte heller.
    Bara ett par minuter efter att du hånar och säger elaka saker till andra i en annan tråd som skriver du här att du gråter och är ledsen?. Det går inte ihop.

• Anonym (Håller med)
    Aros02 skrev 2015-01-01 16:10:43 följande:

Ok, det låter bra det!

Tyckte det var en sorglig jargong bara!

Men jag skojade med er också!

Menar ni att ni inte genomskådade det?

Mitt alter ego serrni! ;)

Du har rätt, det var en sorglig jargong. Jag reagerade på samma sätt, utan att känna någon av de inblandade.
  • Anonym (Håller med)
    Aros02 skrev 2015-01-01 16:41:46 följande:
    Ja faktiskt!

Jag menar ska man skylla på ett alter ego så kan man ju svina hur mycket som helst bakom det!

Jag har inte hängt med så jag visste inte att snubben lagt ut bilden frivilligt. Men då kan man som jag och du missförstå..

Tror jag e för gammal eller har för hög integritet för att haja grejen med att outa om man träffar nån här. Bara intrigmakarcirkus vare sig man spelar en roll under ett alter ego eller inte.

Ja så torr e jag. Vissa saker e privata för mig punkt slut!
    Även om killen ifråga lagt ut en bild tidigare betyder inte det att han är ok med att de skriver om honom på det sätt som skett, i en öppen tråd. Vissa tycker att man kan ursäkta allt med att kalla det "humor". Märkligt.
  • Anonym (Håller med)
    Aros02 skrev 2015-01-01 16:54:28 följande:

.. men jag e ju här så jag kanske ska hålla käften bara! .. Haha!

Nu vet du i vilket fall att du riskerar att bli diskuterad öppet i tråden om du skulle träffa någon/ några privat.
Svar på tråden Helkroppstråden