• Maria 434

Helkroppstråden

Jag har tittat en del här och tänkte lägga upp en bild men jag är en teknisk analfabet och får det inte att funka från min telefon.

Jag är inne på gamla fl men lyckas inte ladda upp en bild.

• Maria 434
    straight arrow skrev 2015-01-23 06:40:16 följande:
    På Android kan man välja "Desktop version" i webbläsaren och få det att fungera med att ladda upp en bild, har man iPhone är det nog lättast med FL-appen. Men nya FL har faktiskt en bra mobilanpassad version där det fungerar bra att ladda upp bilder.
    :) Då har jag fått bekräftat återigen att jag verkligen är en teknikanalfabet.
    Provade med nya FL och gamla och inget funkade.
  • Maria 434

Snyggt Quexet!
    Jag spelade squash två gånger den här helgen, men en sån vacker bakdel som du har lär jag aldrig lyckats uppnå oavsett hur mycket jag spelar :)

Ikväll ska jag lyckas med konststycket att prova min nya våtdräkt... för er som aldrig provat att få på sig en sådan så kan jag upplysa er om att det är minst sagt svettigt :)

Får se om det blir nån bild på resultatet

• Maria 434
    LostInTranslation skrev 2015-01-26 13:05:44 följande:
    Haha vad skall du ha våtdräkten till??
    Dyka :) Måste ju prova den innan jag packar ner den, annars är det lite onödigt att ta med den :)
  • Maria 434
    LostInTranslation skrev 2015-01-26 13:39:48 följande:
    Ahh du skall ut och resa! Då fattar jag. Kändes lite som fel årstid annars att dra på sig en våtdräkt såvida det inte var någonsalgs fetish det handlade om.... Ser fram emot den dokumentationen....
    Med tanke på hur mycket jobb det är att komma i och ur en våtdräkt så hoppas jag verkligen att det inte finns någon stackare som har det som fetisch
  • Maria 434
    Pillare skrev 2015-01-26 13:49:21 följande:
    Nej, men att se dig byta om..
    Du har aldrig sett någon kämpa sig i en våtdräkt va? Man ser lite ut som en valross som försöker åla sig in i ett sälskinn :)
  • Maria 434
    virrisen skrev 2015-01-27 07:53:46 följande:

God morgon! :)

Är det där en Calvin Klein BH? Ser exakt ut som min nämligen :)
    Snygg bild
  • Maria 434

Tänkte väcka upp er så här på en regnig tisdagsmorgon... Våtdräkt på:
    Osedvanligt enkel att prova (för att vara våtdräkt)

• Maria 434
    straight arrow skrev 2015-01-27 10:53:44 följande:

God förmiddag...
    Snyggt, god förmiddag själv
Svar på tråden Helkroppstråden