Helkroppstråden
Får ta hälften av bilderna för blev 9 st så får det bli lite i morgon med :)
Hoppas det smakar Mamitan ;)
Och för er andra med såklart :)
Får ta hälften av bilderna för blev 9 st så får det bli lite i morgon med :)
Hoppas det smakar Mamitan ;)
Och för er andra med såklart :)
Nej nu la jag ju som sagt inte upp bilder på vad du specifikt gillar. Nu skrev jag vad jag hade för olika slag av rekvisita hemma och det blev handklovar och en ak47:a som man skulle göra något med. Vilket va lite "svårt" att göra nått busigt utav på de 3 sekunder man hade på sig att få till nått på.
Några husdjur finns inte i detta hem. Hantverkar byxor och sånt finns men det är för mig "vanligt" och något förutsägbart. Inte tråkigt men det blir inget "speciellt".
Tanken va väl att det blev nått mer i stuk av "fången i ett krig där man inte vill vara" i viss Ryss/Ukraina tappning. Man kanske inte ser ryska stridsvästen så tydligt men den finns där.
Fast ska man efterfråga något utav mig så får man allt se till att ha levererat någonting i tråden förutom vad man "inte" gillar. Och såvitt jag ser om du inte bytt alias så har du inte detta, och förstår inte heller en anonym kritik som blir något fattig.
Ja men med ditt resonemang så skulle man ju isåfall kunna tycka det är fel med ett bälte i handen eller en slips som man skall bindas upp med. Det kan ju också lämna vissa med obehagskänslor.
Inte heller sett några utav dina bidrag i tråden om du inte gjort dig anonym för att gnälla lite vilket jag inte riktigt förstår. Man får väl kritisera såklart. Men en anonym kritik blir liksom väldigt fattig(som ovanstående).
Vissa kommer tycka om bilden. Andra kommer det inte. Som alla bilder någonsin skapade typ. Jag finner det "tråkigt" med bilder på lycka, gulligt osv. Det kan vara riktigt fint men inte lämna speciellt mycket intryck. Sen kanske det va liiiite overkill, men det får va.
Får man kamera hjälp kan man göra det lite bättre 
Oj vilken diskussion de blev om de där bilderna. Får ändå backa upp Milfy som tog den diskussionen trots att hon fick en hel del smisk för det. Tycker inte argumenten är fel. Jag har precis samma känsla och har extremt svårt för romantisering av vapen. Men sen har man olika relation till vapen. När jag ser ett stridsvapen utformat för att döda ser andra ett paintballgevär utformat för vuxna och ungdomar som tycker om att leka krig i skogen. Jag vet dock med mig att jag är överkänslig då jag inte ens kan gå på Military Fitness utan att få en dålig känsla i magen
. Paintball är en rätt obegriplig sport för mig.
Fräscht ändå med lite kontrovers i tråden....
. Låter inte så sexigt, eller inte alls. Är det inte lite allsångsledare över att vara klämkäck. Måste tuffa till mig. Får prata med Anabolakillen och se om han kan coacha mig lite