Inlägg från: Anonym (Milfy) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Milfy)

Helkroppstråden

Jon the papa skrev 2015-02-19 22:03:49 följande:

Får ta hälften av bilderna för blev 9 st så får det bli lite i morgon med :) 

Hoppas det smakar Mamitan ;)

Och för er andra med såklart :)

Vet att man inte ska skriva om man inte har något bra att säga men i det här fallet går det inte. Egentligen ser du ju väldigt söt och go ut. Dom här bilderna (och det har inte med din kropp att göra) är ju både osmakliga och obehagliga och lämnar en lång bitter eftersmak.
  • Anonym (Milfy)
    Pillare skrev 2015-02-20 08:26:06 följande:
    Men så är det med konst, eller?
    Mycket möjligt, men då är detta enligt mig helt fel forum.
  • Anonym (Milfy)
    Jon the papa skrev 2015-02-20 11:22:06 följande:
    Ja, verklighetens mig har en trevlig, söt och empatisk karaktär. Fast den har även en viss förkärlek för det lite mörkare. Vad "du" anser vara osmakligt och obehagligt kan näste finna som vackert i sin mörkerhet så att säga. Och har den lämnat nått obehagligt och bittert så har det ju iallafall gett någon form av intryck.
    Anonym (%%%% 11) skrev 2015-02-20 08:32:57 följande:

Jag gillar inte heller bilder med män och vapen och inte heller med nallar.

Jon...får man önska lite andra bilder istället kanske? Jag tycker om bilder på män som är hantverkare till exempel. Eller män med husdjur, när man ser hur mycket de bryr sig om sin katt eller hund, eller varför inte sin kanin. Eller sin kobra(fast då pratar jag inte om ormen).

Jon...vi uppskattar din fotokonst!

Nej nu la jag ju som sagt inte upp bilder på vad du specifikt gillar. Nu skrev jag vad jag hade för olika slag av rekvisita hemma och det blev handklovar och en ak47:a som man skulle göra något med. Vilket va lite "svårt" att göra nått busigt utav på de 3 sekunder man hade på sig att få till nått på.

Några husdjur finns inte i detta hem. Hantverkar byxor och sånt finns men det är för mig "vanligt" och något förutsägbart. Inte tråkigt men det blir inget "speciellt".

Tanken va väl att det blev nått mer i stuk av "fången i ett krig där man inte vill vara" i viss Ryss/Ukraina tappning. Man kanske inte ser ryska stridsvästen så tydligt men den finns där. 

Fast ska man efterfråga något utav mig så får man allt se till att ha levererat någonting i tråden förutom vad man "inte" gillar. Och såvitt jag ser om du inte bytt alias så har du inte detta, och förstår inte heller en anonym kritik som blir något fattig.

Mycket sant herr Pillare. Nått man tar som är lite mer åt det där "Konsthållet" Ska ju uppröra, Behaga, lämna en med en viss känsla åtminstone. 
    Anonym (Milfy) skrev 2015-02-20 08:34:15 följande:
    Mycket möjligt, men då är detta enligt mig helt fel forum.

Ja men med ditt resonemang så skulle man ju isåfall kunna tycka det är fel med ett bälte i handen eller en slips som man skall bindas upp med. Det kan ju också lämna vissa med obehagskänslor.

Inte heller sett några utav dina bidrag i tråden om du inte gjort dig anonym för att gnälla lite vilket jag inte riktigt förstår. Man får väl kritisera såklart. Men en anonym kritik blir liksom väldigt fattig(som ovanstående). 

Vissa kommer tycka om bilden. Andra kommer det inte. Som alla bilder någonsin skapade typ. Jag finner det "tråkigt" med bilder på lycka, gulligt osv. Det kan vara riktigt fint men inte lämna speciellt mycket intryck. Sen kanske det va liiiite overkill, men det får va. 

Får man kamera hjälp kan man göra det lite bättre Solig

Ja, well, ett bälte eller en slips är ju verkligen att jämställa med ett vapen. Dessutom har jag aldrig ifrågasatt huruvida det är konst eller inte, bara att du är på fel forum med dina obehagliga bilder. Väck debatt med vapen och nakenhet någon annanstans om du frågar mig. Varför kritiken skulle väga mindra för att jag är anonym förstår jag inte alls. Tyvärr är du lite väl full och upptagen av dig själv för att vara mottaglig för argument som inte gagnar dig.
    Jag skulle uppskatta om du tog din "konst" och upprörde på annat håll så man kan få fortsätta njuta av alla underbara människor här inne utan risk att stöta på fler bilder av denna karaktär. Det lär väl tyvärr inte hända så jag antar att det blir jag som får sluta komma hit.
  • Anonym (Milfy)
    Anonym (Mamita) skrev 2015-02-20 12:31:11 följande:
    Men herre gud...

Är DET den värsta bilden som innehåller ett vapen som du har sett?
    Bilderna papa Jon la upp är så harmlösa att dom hade kunnat sitta i en bibel om man jämför med vad du får upp på google när du söker efter ak47+photos.

Dessutom var det jag som la in ett önskemål om just ak47+handklovar.
    För att jag ville se en lite "tuffare/hårdare" sida av papa Jon, och bättre kunde det ju inte blivit. 

(Jag vill också göra en tjänst och varna dig, dom ska tydligen visa en actionrulle på 4:an i kväll. Så du inte råkar zappa förbi och far illa resten av helgen.)
    Alltid lika underhållande med alla som tror sig veta bra utan att ens läsa. Det jag reagerade mot var forumet att presentera konst på, Helkroppstråden. Och NEJ, det är inte den värsta bilden som innehåller ett vapen jag har sett. Kommer inte så mycket längre i ämnet tror jag mer än att jag, tack och lov, inte tycker att män med vapen är tuffa och hårda. Tvärtom. Ha en underbar helg alla sötnosar (ja Jon det gäller dig också, du ÄR söt) Får bara obehag och i dagens värld känns det inte som att vi behöver fler "tuffa/hårda" män med vapen... Men visst, smaken är ju olika Mamita!
  • Anonym (Milfy)
    Jon the papa skrev 2015-02-20 13:47:46 följande:
    Men gisses, finns det en endaste bild utav de bilder jag la upp som ens kan liknas någonting som påminner om "tuff" Anledningen till att jag inte la upp en enda bild där jag försökte se "tuff" ut är att det inte "GÅR" att se tuff ut med ett vapen. 

Bilderna är ju mer tänkta att ge en viss avsmak till vapen och vad som ställs till med det. Där av nallen som man kan likna med kanske avsaknaden av ett barn eller finna sig på en plats där man inte vill vara "fängslad" så att säga då de flesta har handboja på sig. 

Det är kul att du också säger att det är "kul att folk tror utan att läsa" När du själv precis exakt gjorde just det samt inte heller verka läsa inlägget som var precis över bilderna med de efterfrågade i bilderna. Dessutom applicerar personlighetsdrag på mig helt utifrån vad du själv "tror". Förtjänar en liten trött applåd i sig självt av självinsikten som verkar frånvarande. 

Så nä män med riktiga vapen i syfte att utföra hemskheter är allt annat än behövligt. Så att visa upp en bild som visar något annat kan vara starkt och fint även i en tråd som denna helkroppstråd där man inte ska gnälla för att man personligen har svårt för något som andra uppenbarligen inte har. 

(Och om du nu inte förstår det så är det vad som kan liknas vid ett paintbollgevär som används vid hobby, lek och kul där även kvinnor är med och viftar runt. Och som lite kuriosa så ger även detta avsmak för riktiga vapen för det är inget tufft med att bli utskjuten i verkligheten) 
    Och där satt väl min bild av dig som en smäck. Sista ordet, vet allt, kan allt, måste förklara hur det egentligen fungerar och ligger till för oss som inte förstår osv osv. Inte heller du läser eftersom du, som jag skrev tidigare, redan vet och kan detta och därmed inte är mottaglig för argument som inte stämmer. Om du nu inte förstår hur man kan tycka eller tänka som jag så ber jag dig att sluta tillrättavisa, översitta, förklara och klappa på huvudet. Jag försökte avsluta med några komplimanger och en trevlig ton. Skit ner dig och sätt dig på pipan.
  • Anonym (Milfy)
    LostInTranslation skrev 2015-02-20 15:46:48 följande:

Oj vilken diskussion de blev om de där bilderna. Får ändå backa upp Milfy som tog den diskussionen trots att hon fick en hel del smisk för det. Tycker inte argumenten är fel. Jag har precis samma känsla och har extremt svårt för romantisering av vapen. Men sen har man olika relation till vapen. När jag ser ett stridsvapen utformat för att döda ser andra ett paintballgevär utformat för vuxna och ungdomar som tycker om att leka krig i skogen. Jag vet dock med mig att jag är överkänslig då jag inte ens kan gå på Military Fitness utan att få en dålig känsla i magen . Paintball är en rätt obegriplig sport för mig. 

Fräscht ändå med lite kontrovers i tråden....Cool

Ja lite argumentation skadar aldrig ;) Tack sötnosen, håller med dig!
  • Anonym (Milfy)
    Neol skrev 2015-03-26 16:14:42 följande:
    Men Lilla Enhörningen!! Har du verkligen försökö med det. Vad smickrad jag blev.

Min profil kan tyvärr inte vara öppen för det ligger ett jäkla flöde i den som inte går att plocka bort där massa hemliga saker dyker upp för allas beskådan annars. Som mitt bästa kanelbullerecept med mera.

Men jag skall berätta ett knep för alla som läser här. Eller snarare berätta hur man skickar PM till vem som helst som inte är anonym.

1. Tryck på kuvertsymbolen högst upp på sidan.
    2. Tryck på knappen Nytt Meddelande
    3. Skriv in personens användarnamn högst upp.
    4. Skriv det snuskmail.
    5. Klicka på skicka.
    6. Vänta på svar
    7. Vänta på svar
    8. En röd etta tänds över kuvertet
    9. Klicka på kuvertet
    10. Skit också! Någon hade anmält ett inlägg du gjort. Det var från FL.
    11. Vänta
    12. Röd etta
    13. Den jäveln skickade en stor kukbild tillbaks haha...

Nej så skulle det aldrig sluta. Nu vet ni! Det går att skicka även till stängda profiler så länge de inte är anonyma. Ledsen om informationen ställer till det för en del tjejer här....
    Du är grymt klämkäck alltså.
  • Anonym (Milfy)
    Neol skrev 2015-03-26 16:39:30 följande:
    Klämkäck!!?? Det brukar jag normalt sett bara höra om min rumpa, men det kan ju ha spridit sig Flört. Låter inte så sexigt, eller inte alls. Är det inte lite allsångsledare över att vara klämkäck. Måste tuffa till mig. Får prata med Anabolakillen och se om han kan coacha mig lite

Milfy... du är... SKÖN!!
    Du med gubben, men vad du än gör prata inte med Anabola! Jag vill ha dig precis som du är sötnos! Och jo lite allsångsledarvarning på klämkäck ;)
Svar på tråden Helkroppstråden