Inlägg från: Anonym (Upsidedown) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Upsidedown)

Helkroppstråden

Är det bara jag som fortfarande hoppas på att Mangoo en dag tar sitt förnuft till fånga och återkommer till tråden? Det hade varit årets mest positiva överraskning här i tråden.

• Anonym (Upsidedown)
    LostInTranslation skrev 2015-03-05 12:10:20 följande:
    Okej! Du gjorde en strålande insats Kaponjär. Men jag uppskattade den inte för fem öre kan jag säga!
    Har följt med i denna något komiska diskussion, och jag förstår att LiT är/var förbryllad. Han citerade en sångtext av Thomas Ledin och blir anklagad för att ha outat Pillan. Jag fattade inte heller ett jota av Kaponjärs första kommentar. Alla som varit en del av tråden ett styck tid vet att Pillan månar om sin anonymitet, samtidigt som hon då och då kommer med små ledtrådar om vart cirka i landet hon troligtvis går att finna. En lite underhållande "katt och råtta lek" för män i tråden eftersom hon verkar vara en riktigt trevlig person. Samtidigt har pillan och LiT alltid kommenterat varandra på ett flirtigt och skojfriskt sätt, så att den här sångtexten på något sätt skulle ha bidragit till att Pillan lämnat tråden (gud förbjude) verkar inte bara konstigt, men helt oförståeligt.

Att sen be Kaponjär om att framföra detta på ett mycket kryptiskt vis, gör ju historien ännu mer besynnerlig men samtidigt komisk.

Hoppas att Pillan förstår att hon kommer bli saknad om hon lämnar tråden.
  • Anonym (Upsidedown)
    villveta skrev 2015-03-05 14:35:58 följande:

upsidedown vem är du? JND?

Nyfiken i en strut va. Mystiken tätnar. Man kan väl säga att jag är en gammal känning här i tråden som har ifört mig en anonym kostym. Känner du Dörren känner du säkert också mig :)
  • Anonym (Upsidedown)

Känns som HKT är en patient på hospice nu. Inte lång tid till graven. Skulle behövas en rejäl insprutning med nytt friskt blod (och kött) för att tråden återigen skulle bli intressant och spännande. Just nu är det mer repriser än nya friska bilder.....eller åtminstone känns det som så, då en del kroppar har visats fram så många gånger nu att de har blivit blasé. No offence, men tråden känns just nu mest som en tråd för inbördes beundran.

• Anonym (Upsidedown)
    Pillare skrev 2015-03-06 19:08:30 följande:
    Ska DU inte bidra i så fall, kanske?
    Det blir det inte bättre av. Jag är lika blasé som alla de andra här ;)
  • Anonym (Upsidedown)
    Anonym (Ungtjej) skrev 2015-03-09 13:39:34 följande:

Ligger i soffan och myser själv.. Väldigt dött i tråden phpTl1KTG72504.jpg

Ibland är själv bäste dräng (eller piga i det här tillfället). Ser fantastiskt bra ut det där, så fortsätt med att hålla tråden levande med fler heta bilder. En ny vacker kvinna är precis vad den här tråden behöver :)
Svar på tråden Helkroppstråden