Inlägg från: heltvanligkille |Visa alla inlägg
  • heltvanligkille

Helkroppstråden

Har precis kommit till en helt ny stad och börjar landa. Det senaste året har fokuset legat på jobb jobb och jobb, de två vänstra bilderna är ca 1 år gamla och den högra i stort sätt dagsfärsk. Jag ska nu hitta tillbaka till bra form och tänkte eventuellt uppdatera här för att hålla mig motiverad. Jag måste säga att denna tråden håller mycket hög standard..Trevligt.

• heltvanligkille
    blomkrukan01 skrev 2014-08-12 12:01:08 följande:
    Snyggt jobbat! 
    Tack krukan, du håller grym form du ser jag! snyggt.
    Anonym (Dumspirospero) skrev 2014-08-12 14:19:28 följande:
    Förvånad Herregud, du var mig ett riktigt muskelpaket! 
    MxMeNow skrev 2014-08-12 14:34:20 följande:
    Holy bananas, måste instämma!
    heltvanligkille skrev 2014-08-12 11:37:13 följande:

Har precis kommit till en helt ny stad och börjar landa. Det senaste året har fokuset legat på jobb jobb och jobb, de två vänstra bilderna är ca 1 år gamla och den högra i stort sätt dagsfärsk. Jag ska nu hitta tillbaka till bra form och tänkte eventuellt uppdatera här för att hålla mig motiverad. Jag måste säga att denna tråden håller mycket hög standard..Trevligt.

Jag väljer att ta det som en komplimang istället för ett konstaterande.Oskyldig tack tack.

• heltvanligkille
    Anonym (Nyvaken) skrev 2014-08-12 18:13:46 följande:

God eftermiddag på er.. Hoppas ni har det fint i solen

skjut mig, vilken bild..
  • heltvanligkille
    Amys skrev 2014-08-12 19:07:08 följande:

Ni är väldigt fina Nyvaken och Needfulthings!!

Jag tackar för alla kommentarer jag fått med en bild till bara för att det är tisdag och jag har en aning tråkigt.

vad givmilda ni är tjejer! det skulle vara tisdag varje dag i veckan.
  • heltvanligkille
    blomkrukan01 skrev 2014-08-25 15:42:05 följande:
    Hahaha tack LaChica :D
    både du och pilen håller er i grym form, hatten av. håller du koll på dina kalorier eller äter bara allmänt sunt?
Svar på tråden Helkroppstråden