Inlägg från: Anonym (harnånhårhär) |Visa alla inlägg
  • Anonym (harnånhårhär)

Helkroppstråden

Bara undrar... är det så att alla karlar rakar sej på kroppen? Har inte sett många bilder med hår på bröst och mage eller längre ner hellre för den delen. Tycker att det finns många varianter på kvinnor här, men männen är väldigt lika. Eller va tycker ni?

• Anonym (harnånhårhär)
    Anonym (Swe) skrev 2013-10-03 22:52:53 följande:
    Gnight!

Snudd på barnporr... :-/
  • Anonym (harnånhårhär)
    Labin76 skrev 2013-10-03 22:54:51 följande:
    Mums mindre bra o titta på den när jag kör haha kram

Herregud, stanna om du sla titta på bilder OCH skriva. Du är en fara i trafiken, dessutom ser jag i ett annat inlägg att du kör långtradare. Livsfarligt!
  • Anonym (harnånhårhär)
    Labin76 skrev 2013-10-03 23:06:05 följande:
    Fantasin e det inget fel på däremot måste jag ha 2 händer på ratten haha

Och båda ögonen på vägen. Var rädd om dig, och dina medtrafikanter!
  • Anonym (harnånhårhär)
    Anonym (Z 2) skrev 2014-05-04 19:02:33 följande:
    Jisses vilken urskog....
    Läs trådstarten!
    Anonym skrev 2012-12-18 09:22:29 följande:
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-12-18 17:27
    Diktatur gäller här. Jag är envåldstrådshärskare och det innebär att ni ska kommentera sådant som ni gillar och låta bli att säga något om det som eventuellt inte faller er i smaken.

Tänk på att alla kroppar är vackra för någon, oftast för väldigt många och att er personliga och subjektiva smak inte sätter standarden.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-12-20 17:59
    lilletrille sa det så mycket bättre än jag, så här förklarar hon trådens syfte:

"Fast syftet är inte att locka någon, syftet är att visa upp alla olikheter - en feel good-tråd där man inte säger något om man inte har något bra att säga.
    Mao skall du inte lägga upp kort för någon annans skull, utan bara för din egen om du vill det. Jag kan däremot lova dig att om du väger 107 kilo så finns det fortfarande människor som föredrar din kroppsform framför smala kroppar.
    Det är ju det som är så bra - att hur man än ser ut, smal, tjock, kort eller lång, så finns det alltid någon som tycker att man är skitsnygg :)"

Kurvig2: Blev så himla glad när jag såg att du vågade visa att du inte rakar! Heja dig!
  • Anonym (harnånhårhär)
    Anonym (Äckligt) skrev 2014-05-04 17:42:48 följande:
    Jag hoppas att du inte håller det lika hårigt som du hade det på den bilden... äckligt ju Kräks
    Du kan ju också läsa igenom trådstarten och "knipa käft" innan du uttrycker dina känslor. Det är människor som VÅGAR visa upp sig här, tala om ifall du gillar något, var tyst om det inte faller dig i smaken.
  • Anonym (harnånhårhär)
    Anonym (Kurvig 2) skrev 2014-05-04 17:32:34 följande:
    Kåtsöndag it is (men bilden är inte dagsfärsk...)

Så hett!
    Du är naturlig, vakcer och modig
  • Anonym (harnånhårhär)
    Anonym (Z 2) skrev 2014-05-04 19:22:42 följande:
    Precis...läs trådstarten... HELKROPPSTRÅDEN....inte visa dela av bröst könsorgan eller onani tråden. Tråden var menad att visa sin kropp som den är....inte användas till sexuella bilder.

Väldigt mycket meer  helkropp på den bilden än på mååååånga andra här. Och vad jag kan se är den kroppen precis som den är.
    Inte många bilder här som inte är sexuella för övrigt.

Fattar inte vad du gör här om du blir så störd

• Anonym (harnånhårhär)
    Anonym (Kaponjär) skrev 2014-05-04 19:26:03 följande:
    I detta fallet kan man skämtsamt säga att den gränsen var hårfin!Skrattande
  • Anonym (harnånhårhär)
    Anonym (Z 2) skrev 2014-05-04 19:28:32 följande:
    Skrattar åt alla patetiska bekräftelsekåta personer som egentligt mår för jävla dåligt men tillfälligt mår bättre av lite kåtflås från desperata wankers så fort dom visar lite tutte. Vad gör du här?
    Kollar på kroppar... KVinnor, män, smala, fylliga, mulliga, rakade, orakade. GIllar olikheter. VIll inte visa upp mig själv, komenterar  sällan då jag brukar hålla mina åsikter för mej själv. 
  • Anonym (harnånhårhär)

Trist när tråden domineras av en-ett par personer som dels bildbombar och sen raggar loss öppet i tråden. Inboxa varann i stället om ni ska flörta!

(Men det är klart, då ser ju inte alla hur populär man är  Obestämd)

• Anonym (harnånhårhär)
    Knugen6 skrev 2014-06-27 15:39:59 följande:

Ingen som vågar lägga ut bild på kuken/fittan här? ;)

Det finns det säkert, men det anmäls och plockas bort direkt
  • Anonym (harnånhårhär)

Hej, jag är en ganska tyst trådföljare, tittar ofta, kommenterar sällan. men nu måste jag få hålla med den "tråkiga bitterfittan" lite. Feel me har på 3 dagar postat lika mkt bilder som de andra gör på 3 veckor, och fått såååå mycket mer positiva kommentarer än de flesta andra. Ni har inte märkt hur lite alla andra (nästan) tjejer postat sedan Feel me gjorde entré? Alla killar superlativ och lovord över hennes kropp får såklart alla "vanliga" tjejer att känna sig fula. Kan hålla med om att det kanske vore bra om hon bjöd in till en blogg el liknande. Alla som postar bilder här vill såklart bli bekräftade Många tjejer här peppar och uppmuntrar varandra också, något som Feel me missat, slickar bara i sig alla killars uppmärksamhet. Nu lämnar jag tråden ett tag, vill se vanliga, olika kroppar av alla sorter.

• Anonym (harnånhårhär)
    Amys skrev 2014-09-29 14:01:46 följande:
    För dig kan jag erbjuda sånt där klämvänligt skumgodis och en saftig hallongrottaFlört

Amys skrev 2014-10-05 09:56:08 följande:
    Tror nog jag får försöka rädda stämningen i tråden med "Skinn mot skinn metoden"Cool

Att någon tar sig tid att medvetet trycka ner andra människor med irrelevanta ord och meningar säger mer om den personen i fråga som slänger ur sig orden. Så frågan som lyder är, Vem är det som ska tycka synd om vem, egentligen?

(Alla har rätt till en åsikt, Ja! Men, endast välmenande ord får uttryckas enligt trådstart, all annan mening är ovälkommet i tråden alltså är du ovälkommen här "Hmm" så länge du inte har något fint att säga).

Solar, du är fantastiskt fin!! Och alla andra härinne!{#emotions_dlg.flower}

Ha en underbar söndag godingar!
    Snygga bilder och vacker ja.
    men ärligt. Är tuttarna äkta eller fixade?
  • Anonym (harnånhårhär)

Sorgligt att "brösten" gång på gång lägger ut stulna bilder. Jag följer tråden periodvis och misstänker starkt att "brösten" är en man.

En bild har h*n nämligen råkat posta både som "brösten" och med ett annat namn, icke anonymt, en man enligt profilen. Eller så har de helt enkelt snott samma bilder

Svar på tråden Helkroppstråden