Inlägg från: Anonym (den siste kommunisten) |Visa alla inlägg
  • Anonym (den siste kommunisten)

Helkroppstråden

minimoya76 skrev 2015-12-16 13:46:41 följande:
    En liten onsdagshilsen fra meg..

Ser det har vært en del fokus på trening på forumene, så her er mitt bidrag til det temaet..  (et bilde tatt etter en trening da...)
    Fin kropp du har! Bor du i Norge?
    Påven Johanna skrev 2015-12-17 10:02:15 följande:
    Ja, jag har förstått att du tycker att det är okej eller kanske till och med bra, Annars hade du väl för länge sedan antingen tydligt tackat nej till privat kontakt eller vid det här laget gett honom möjlighet att skicka dig PM. I och med att du låter bli att agera enligt något av dessa två alternativ så tillåter du tjatet att fortsätta trots att det, som sagt, inte alls är tanken med tråden. 

Tjat är trist. Att inte säga ifrån och därmed bidra till tjatet är också trist. Varför ger du inte honom ett rakt besked om hur du vill ha det? Vad beror sådant på?
    Huvudproblemet här är ju inte tjejen utan killen. Att han efter att ha frågat ett par gånger och inte fått något PM så borde han förstå att det inte är någon mening. Han borde visa respekt för det.
    Att ni tjejer ibland också kunde vara tydligare är en annan sak. Hon bidrar inte till hans tjat.
    Påven Johanna skrev 2015-12-17 10:21:37 följande:
    Nej, det är riktigt. Men hon bidrar i alla fall inte till att eliminera det. Och säg inte "ni tjejer" är du snäll, jag kan försäkra dig om att jag är både kvinna och mycket, mycket tydlig. Finns inte en karl som behöver gå runt om känna sig oviss om vad jag vill och inte.

Hur som helst så ser jag gärna att tråden återgår till trådens ursprungliga intention. Jag älskar nämligen den här tråden. Hjärta
    Ja nu menade jag inte dig utan generellt. Det är sååå många tjejer som varken säger bu eller bä.
    justme79 skrev 2016-01-11 13:42:09 följande:

Ibland är jag lite för snabb...

På jobbet?
    justme79 skrev 2016-01-11 14:00:24 följande:
    Jag har rast på jobbet nu ja. Eller vad menar du?
    ja jag menade bara om du är på jobbet och tar såna fina kort....trevligt för dina kollegor...
    Anonym (lips) skrev 2016-01-12 16:27:08 följande:
    Den vita min sköna! :-*

Skulle gärna vilja ta en dubbel upp med dig någon dag! Något i denna stil kanske?
    är ni två där elelr är det en spegel?
    Anonym (lips) skrev 2016-01-13 08:36:45 följande:
    Vi är två...
    Läckert! Hoppas nu hade en trevlig stund...;)
    Anonym (lips) skrev 2016-01-14 12:39:47 följande:
    Inte med en selfiepinne...
    fotograf?!
    Anonym (lips) skrev 2016-01-14 13:38:34 följande:
    Mm...
    Anonym (den siste kommunisten) skrev 2016-01-14 12:57:06 följande:

fotograf?!

Ja... Han hängde från taket som spindelmannen...
    Hehehe för hans skull hoppas jag spindelnätet gick sönder så han kunde trilla ner och ni fick ta hand om honom på bästa sätt...;)
    Anonym (lips) skrev 2016-01-14 14:39:48 följande:
    tolkar det som att han fick sig en trevlig stund.....
Svar på tråden Helkroppstråden