Inlägg från: Anonym (Bara jag !) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Bara jag !)

Helkroppstråden

Min första bild ! Trodde aldrig jag skulle göra sånt ????

• Anonym (Bara jag !)

Ok. Ser att bilden inte syns. Vad gjorde jag för fel ?! Hur gör ni när ni lägger upp

• Anonym (Bara jag !)
    straight arrow skrev 2015-12-21 21:35:50 följande:
    Vad använder du, dator, androidmobil, ipad, svaret varierar beroende på
    It is better to keep your mouth closed and let people think you are a fool than to open it and remove all doubt.
    iPhone just nu.
  • Anonym (Bara jag !)

Schysst tråd. Trodde aldrig jag skulle våga lägg upp bilder på mig själv. Hade dock velat se fler manliga kroppsdelar :)

• Anonym (Bara jag !)
    Neol skrev 2015-12-22 22:03:54 följande:

En repris bara för din skull då snygging

Mmm om man ändå fick känna lite.
    Smastor skrev 2015-12-22 22:09:56 följande:

Lika grå och mörk som denna vintern :p

Den må vara grå och mörk men den lämnar mycket till fantasin, gillar bilden skarpt den är förförande på något vis grrrr

[quote=76146885][quote-nick]straight arrow skrev 2015-12-22 22:15:29 följande:[/quote-nick]

Varsågod...

[/

Man tackar snygging :)

[quote=76146904][quote-nick]Öland skrev 2015-12-22 22:22:26 följande:[/quote-nick]

God natt :)

[/

Fint! Natti och sov gott !

Måste tillägga att jag har problem med att lägga upp fler bilder. Vill helst göra de via min iPhone då andra har tillgång till datorn så kan bilderna hamna i fel händer. Vad gör jag för fel tror ni ?
  • Anonym (Bara jag !)
    straight arrow skrev 2015-12-22 23:13:04 följande:

Prova att byta till mobilsajten om du inte använder den redan.

Det har jag prövat, när jag försöker ladda upp en bild så ser man på skärmen att den "jobbar" för att lägga upp bilden men sen helt plötsligt loggar den ut mig och jag hamnar på hemskärmen. Mycket märkligt och pinsamt att jag måste fråga er.
  • Anonym (Bara jag !)

De ligger i betraktarens ögons. Men om du är så vältränad var god och lägg upp en bild så vi får se och bedöma själva.

Jag hade gärna velat träna men tyvärr så funkar de inte just nu när barnen är små och jag jobbar 100% och studerar. Men är ändå rätt så nöjd med min kropp efter 3 ungar men visst hade jag velat ha en mer tränad kropp och speciellt magen. Därför bjuder jag dig på den här bilden på mig men väntar dock på en bild från dig :)

Clownensleende skrev 2015-12-25 12:06:15 följande:

Det år fascinerande hur otränade de flesta är här inne...

• Anonym (Bara jag !)

Det är nog så som du säger för hen lyser från sin frånvaro. Tycker bara att sådana kommentarer är så tråkiga och meningslösa. För övrigt tack så mycket :)

Anonym (pillllan) skrev 2015-12-25 17:13:12 följande:

Det är ingen idé att ge clownen uppmärksamhet, det är bara en feg stackare utan ett socialt liv..

Förövrigt

Snygg bild på en snygg kropp

• Anonym (Bara jag !)
    straight arrow skrev 2015-12-25 14:41:11 följande:

Snyggt! Du lär få vänta förgäves på clownen. Han gör inget annat än att klaga på andras kroppar men har aldrig visat upp sig själv.

Tack snälla du ! Tråkigt att man måste trycka ner andra för att själv må bra. Bättre att vara tyst.

Tack Borka !
    Borka skrev 2015-12-25 15:39:59 följande:

Mycket vackra fötter :)

• Anonym (Bara jag !)
    Clownensleende skrev 2015-12-27 14:01:56 följande:

Samma gamla vanliga ursäkt. Det finns alltid tid över att träna.

Var de allt du kunde komma med ? Vissa mig en bild på dig och inte en bild hämtat från nätet. Tror allt att du inte har nog super tränad kropp men jag är i alla fall nöjd efter 3 ungar.
  • Anonym (Bara jag !)

Du för gärna tro de om det får dig att må bättre. De är de sista jag skriver till dig. Du är inte värd min tid. Over and out.

Clownensleende skrev 2015-12-27 14:43:20 följande:

Jag har tillräckligt vältränad kropp för att du ska gå ner på knäna och be om mer..

• Anonym (Bara jag !)

Oj så många fina bilder ni lägger in. Har varit bortrest några dagar men ikväll bjuder jag på den här bilden. Varning för närbild.

• Anonym (Bara jag !)

Duschat och klart ! Nu är jag redo för lite kvällsjobb. Ha en skön kväll.

• Anonym (Bara jag !)
    straight arrow skrev 2016-01-19 16:29:12 följande:

Vackra ben!

Tack :)
    Anonym (Stallion) skrev 2016-01-19 16:22:50 följande:

mmmm vilken kropp!!! underbar!! och du... inte så bara heller sötis

Tack men de är ju bara jag ;) Vilken tjej som helst.
    jimmyK skrev 2016-01-19 16:47:15 följande:

Bara jag !

Fin kropp, synd vi inte jobbade på samma ställe :/

Tack, ja de var ju synd. Kvällen skulle bli betydligt mycket trevligare och dessutom skull tiden gå fortare :)
  • Anonym (Bara jag !)
    jimmyK skrev 2016-01-19 17:07:00 följande:

Bara jag !

Sök över till mitt jobb. fixar anställning! :)

Men vad bra behöver lite mer info.

Eller så kan du komma över till mitt jobb så lovar jag att hitta ett ledigt rum och sedan undersöka dig väldigt noga. Jag hoppas du inte blir rädd av mina instrument.
  • Anonym (Bara jag !)
    jimmyK skrev 2016-01-19 17:30:43 följande:

Bara jag !

hahah bring it! pm mig :)?

I will do so but can you handle me :) ? Svårt att pm dig när man är anonym.
  • Anonym (Bara jag !)

Nu var min tanke bara att driva fram "snusket" hos dig och skoja till de lite grann :) men vi får väl se om vi ses på kik.

jimmyK skrev 2016-01-19 18:00:43 följande:

hahha hummmm jika83 på kik :D

• Anonym (Bara jag !)

[quote=76346055][quote-nick]Anonym (Västkusten) skrev 2016-02-16 21:47:39 följande:[/quote-nick][/quote]

Mycket fin kropp. Säg till om du behöver hjälp i duschen ;)

Svar på tråden Helkroppstråden