Helkroppstråden
Min första bild ! Trodde aldrig jag skulle göra sånt ????
Min första bild ! Trodde aldrig jag skulle göra sånt ????
Ok. Ser att bilden inte syns. Vad gjorde jag för fel ?! Hur gör ni när ni lägger upp
Schysst tråd. Trodde aldrig jag skulle våga lägg upp bilder på mig själv. Hade dock velat se fler manliga kroppsdelar :)
En repris bara för din skull då snygging
Lika grå och mörk som denna vintern :p
Prova att byta till mobilsajten om du inte använder den redan.
De ligger i betraktarens ögons. Men om du är så vältränad var god och lägg upp en bild så vi får se och bedöma själva.
Jag hade gärna velat träna men tyvärr så funkar de inte just nu när barnen är små och jag jobbar 100% och studerar. Men är ändå rätt så nöjd med min kropp efter 3 ungar men visst hade jag velat ha en mer tränad kropp och speciellt magen. Därför bjuder jag dig på den här bilden på mig men väntar dock på en bild från dig :)
Det år fascinerande hur otränade de flesta är här inne...
Det är nog så som du säger för hen lyser från sin frånvaro. Tycker bara att sådana kommentarer är så tråkiga och meningslösa. För övrigt tack så mycket :)
Det är ingen idé att ge clownen uppmärksamhet, det är bara en feg stackare utan ett socialt liv..
Förövrigt
Snygg bild på en snygg kropp
Snyggt! Du lär få vänta förgäves på clownen. Han gör inget annat än att klaga på andras kroppar men har aldrig visat upp sig själv.
Mycket vackra fötter :)
Samma gamla vanliga ursäkt. Det finns alltid tid över att träna.
Du för gärna tro de om det får dig att må bättre. De är de sista jag skriver till dig. Du är inte värd min tid. Over and out.
Jag har tillräckligt vältränad kropp för att du ska gå ner på knäna och be om mer..
Oj så många fina bilder ni lägger in. Har varit bortrest några dagar men ikväll bjuder jag på den här bilden. Varning för närbild.
Duschat och klart ! Nu är jag redo för lite kvällsjobb. Ha en skön kväll.

Vackra ben!
mmmm vilken kropp!!! underbar!! och du... inte så bara heller sötis
Bara jag !
Fin kropp, synd vi inte jobbade på samma ställe :/
Bara jag !
Sök över till mitt jobb. fixar anställning! :)
Bara jag !
hahah bring it! pm mig :)?
Nu var min tanke bara att driva fram "snusket" hos dig och skoja till de lite grann :) men vi får väl se om vi ses på kik.
hahha hummmm jika83 på kik :D
[quote=76346055][quote-nick]Anonym (Västkusten) skrev 2016-02-16 21:47:39 följande:[/quote-nick][/quote]
Mycket fin kropp. Säg till om du behöver hjälp i duschen ;)