• Hasse42

Helkroppstråden

Anonym (Quexet) skrev 2015-12-07 16:44:54 följande:

Här har det varit lite sol idag! 

Vilken go rumpa :-P
  • Hasse42
    Anonym (Quexet) skrev 2015-12-07 21:32:02 följande:

Hakar väl på Boobs o korsett-temat som kvällen lockat fram! 

Mmmm sexigt:-P
  • Hasse42

[quote=76096216][quote-nick]Anonym (Mammatill 7) skrev 2015-12-08 21:33:27 följande:[/quote-nick]Snart är det dags att krypa ner i den varma sängen .

Mmmm du gör min dag med dina underbara bilder säger bara en sak du är grym kram:-P

• Hasse42
    Anonym (Mammatill 7) skrev 2015-12-10 15:17:32 följande:

TheFourthHorseman: Ingen morgonrock men nått annat

Mmmm underbara du:-P

Vill ha dig för mig själv en kväll
  • Hasse42
    Fröken Maria skrev 2015-12-13 11:55:29 följande:

Ja det är verkligen supermysigt att de vill vara i köket tillsammans dessutom... Min äldre son var nog strax över 4 när han började greja själv med sånt som inte kräver ugn , spis eller vassa knivar... Det finns ju så mycket fina kokböcker för små barn idag å vi har alltid ritat bilder till våra favoritrecept eller tagit bilder å lagt in i div. Appar så att de själva kan följa recepten utan att kunna läsa...

Hallå gillar det du skriver har själv mina barn med i köket när jag lagar mat då jag tycker om att vissa hur man gör ifrån grunden till dom eftersom jag jobbar som kock å har en kompis som nyss släpte sin första kockbok för barn å vuxna i köket
  • Hasse42

Justme79 mmm skulle vilja börja nya året med att få slicka å nafsa lite i dina underbart härliga bröst

Svar på tråden Helkroppstråden