• Joe Sthlm

Helkroppstråden

justme79 skrev 2016-02-01 22:59:58 följande:

Försöker göra en tråkig måndag lite roligare! ;)

Grymt snygg du är!
  • Joe Sthlm
    justme79 skrev 2016-02-03 22:11:18 följande:

Ha ha var ju bra att jag inte bara kan önska mig intima saker! ;) Men en massage står ganska högt upp på listan.

Justme79: massagen har vi ju fattat beslut om jag väntar på att du hör av dig fina du ????
  • Joe Sthlm
    justme79 skrev 2016-02-04 19:45:28 följande:

Efter en underbar dag på jobbet träning sitter jag nu helt slut i soffan och undrar vem som egentligen skulle laga maten ikväll?!

Wow vilken vacker tjej du är! Det verkar som jag passar bra för att vara nära och hjälpa till massag och mat är ju mina starkaste färdigheter så du var vila och mysa i soffan efter massag medan jag lagar middag... Any time
  • Joe Sthlm
    justme79 skrev 2016-02-04 20:33:44 följande:

Kommer du och lagar mat ska du absolut få låna ett litet förkläde!Tack! Men skojar du? En man som kan massera och laga mat! Hmm är du mannen jag väntat på kanske?! ;)Tack detsamma! Läcker rumpa du har!Kanske du skulle ja! Du hos mig är köket öppet dygnet runt!

Skojar inte det är därför mitt ex var med mig i 6 år tycker jag... glad och höra att jag möjligheten och blir den mannen du väntat på... My pleasure!
  • Joe Sthlm
    Anonym (Mammatill 7) skrev 2016-02-04 20:20:33 följande:

Justme: Vilken fin bild!

Skönt är helgen snart är här.

Den här bilden skulle vara nominerad till Oscar . Grymt läcker du är, fina!
  • Joe Sthlm
    justme79 skrev 2016-02-11 23:45:23 följande:

Vill men kan inte sova...

Hoppas du hann sova gott fina! Superfin bild förresten... Som alltid!
  • Joe Sthlm
    Anonym (Mammatill 7) skrev 2016-02-12 11:54:39 följande:

Tittar in i säger trevlig helg!

Trevlig helg drottningen! Dina fina bilder gör helgen trevligare. Kram på dig!
  • Joe Sthlm
    justme79 skrev 2016-02-12 13:29:07 följande:

Ja att slappna av är jag väldigt bra på! Sexig, not så much!

Sexig not so much? Om du är inte sexig, vem är sexig då? Ordet sexig betyder bara du justme79
  • Joe Sthlm
    Goochi skrev 2016-02-25 18:29:44 följande:

Jag och flickvännen hade lite kul igår, vi är 19+20 gamla ;) någon som kanske vill se mer? hon är en riktig sexbomb, kanske förklarar mer.

runka lugnt till henne ;)

Finns det mera bilder så att vi försöker hjälpa er ... With pleasure.
Svar på tråden Helkroppstråden