Inlägg från: Anonym (Sarah) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Sarah)

Helkroppstråden

Vilken bild är bäst och varför?

• Anonym (Sarah)
    Smastor skrev 2016-02-06 22:08:10 följande:
    Den första.. Gillar verkligen bra första intryck :)
    Hur menar du med bra första intryck? Vad var det som var ett bra intryck? :)
  • Anonym (Sarah)
    Smastor skrev 2016-02-06 22:20:25 följande:
    Den känns mer inbjudande.. Fläta visar ju en vacker rygg med, fast ser nästan utan som någon står med pistol bakom dig.. Hade jag gärna gjort Hahah.
    Det är meningen :) Står bakom mig med en pistol? Vad fick du det ifrån haha? Bara en kamera på stativ ;) Och vad exakt hade du gärna gjort o:
  • Anonym (Sarah)
    Anonym (Oj!) skrev 2016-02-06 23:42:37 följande:

BTW - inte fult alls - mycket vacker  - att vi killar gillar detstjärt men- string är hemskt, kan avliva vilken stjärt som helst..
    Tror faktiskt att string är en kvinnomyt att killar gillar det ...men - nää

Det är däremot inte en myt att kvinnor tänder på män som står upp för dom och skyddar dom. Och jag råkar faktiskt tycka att string är både snyggt och bekvämt, så därför hade jag det på bilderna. Har aldrig hört killarna klaga iaf, fast killar verkar inte gilla någon typ av trosa - dom sliter ju bara av dom ändå xD
  • Anonym (Sarah)
    Noname00 skrev 2016-02-08 11:03:52 följande:
    Övre då det är utsläppt fyööigt hår, härliga höfter men  ändå midja, och otroligt upphetsande när du tar stöd mot väggen.

Men jag gllar flätan på den undra med :)
    Tack :)
  • Anonym (Sarah)
    hjbrodin skrev 2016-02-08 13:43:51 följande:
    Jag tycker första bilden, för att du putar lite med rumpan. Och vilken rumpa sen, underbar. Älskar snygga rumpor i stringtrosor!
    Åh tack så mycket vad glad jag blir :D
  • Anonym (Sarah)

Min livsstil ger äntligen resultat på rumpisen också :D

• Anonym (Sarah)
    Tobias29 skrev 2016-02-15 20:25:34 följdande:

busig

Svar på tråden Helkroppstråden