• 2meter

Helkroppstråden

Anonym (Mammatill 7) skrev 2016-03-02 16:33:11 följande:

pratsam73: Så här?

Fröken Maria skrev 2016-03-02 12:07:18 följande:

Att det kan vara så skönt med varmt vatten över kroppen... Dessutom saknar jag mina bubbelbad så jag tvålar ofta in mig massor för att få lite samma effekt i duschen... Gillar du att duscha varmt? Jag äääälskar att nästan bränna mig i duschen...

Helt underbart att se två så helt olika  underbara kroppar och gå igång på båda, vad vore livet utan er underbara kvinnor. TACK

• 2meter
    justme79 skrev 2016-03-02 20:07:09 följande:

Inte alls lust att vara naken idag...

Sååå härlig .
  • 2meter
    Fröken Maria skrev 2016-03-02 17:03:39 följande:

Visst är det ju fantastiskt härligt att vi alla är olika på så många sätt men ändå är underbara i våra egna personligheter... Jag vet att det är viktigt att få vara just sig oavsett hur det nu är! Så bara så du vet just dessa ord gör mig väldig glad!!

Tack fröken Maria ... Härlig win win situation ,då du med din fantastiska kropp är en av anledningarna som får mig att älska kvinnor och deras kroppar ... så den här tråden med alla härliga kvinnor "gör min dag "
  • 2meter

[quote=76398034][quote-nick]Anonym (Mammatill 7) skrev 2016-03-02 17:24:44 följande:[/quote-nick]2meter: Visst är det härligt med så många olika kroppar o människor,tänk vad värken skulle bli tråkig om alla så lika ut!

Puhh mammatill7 , älskar kvinnor och sex vilket hade begränsat kickarna jag får av alla olika upphetsande kroppar. Din kropp är fantastiskt härlig och som med de andra härliga kvinnor på tråden skulle det blivit en riktigt härlig resa vid en träff .

• 2meter
    justme79 skrev 2016-03-02 22:10:55 följande:

Tack! Älskar att vara just härlig! :)

En härlig sexig kvinna , check
  • 2meter

[quote=76397679][quote-nick]Anonym (Mammatill 7) skrev 2016-03-02 15:44:35 följande:[/quote-nick]Buttman: Tack snälla du!

ja du mammatill7, såå härlig bak

• 2meter
    justme79 skrev 2016-03-02 23:22:28 följande:

Ha ha ha visst är det bra! Tack förresten! ;)Sexig och härlig?! Det var värst! Tack! ;)

Varsågod ...En riktigt bra kombination :)
  • 2meter
    Pinkie Pie skrev 2016-03-03 08:28:13 följande:

ojoj längesen jag loggade in här nu! Fina ni är allihopa!

Eftersom jag är vääldigt trött på regn, rusk och kyla så slänger jag in en liten sommar-repris! håll tillgodo!

Åhhhh , nu längtar jag till sommaren och allt vad det innebär ... Mmm tack pinkie pie
  • 2meter
    Fröken Maria skrev 2016-03-04 08:52:58 följande:

Sovmorgon!! Vet inte när det hände sist.. Skulle ut å sprungit men vaknade av att världen var täckt med ett laget vitt fluff... Ändrade planer... Å sängen var varm å skön en stund... Så idag ska vi mig bygga en snögubbe i ha snöbollskrig...

Åhhhh fröken Maria ... Kommer gå med ett leende på läpparna hela dagen pga den här bilden .. Älskar den ..
  • 2meter
    Fröken Maria skrev 2016-03-04 18:28:18 följande:

Någon efterfrågade min egen favoritbild... Det är svårt men den här gillar jag för jag minns att jag mådde så bra för första gången på riktigt länge när jag tog bilden...

Fantastiskt snyggt, sexigt tränad kropp aooooooo
  • 2meter
    Anonym (Quexet) skrev 2016-03-04 22:09:03 följande:

Wow, så mycket vackra bilder ni har postat den senaste tiden! 

Skäms ju nästan med en gammal bild, men det är ju ett tips på vad man kan göra med ett par rosa nylonstrumpbyxor... 

Gammal bild eller ej ... Fantastiskt härliga bröst är det i vilket fall mmmm
  • 2meter

[quote=76422180][quote-nick]Anonym (Mammatill 7) skrev 2016-03-09 12:40:59 följande:[/quote-nick]Äntligen onsdag !

Mammatill7 , vad sägs om en lördag morgon ? Vakna upp, hoppa in i en varm härlig dusch , jag börjar med att ställa mig bakom dig för att tvåla in dessa fantastiska bröst... Helt underbara .. Utan att veta ... får jag för mig att resten av kroppen kommer tvålas in oxå . Underbart .. :)

• 2meter
    Anonym (Mammatill 7) skrev 2016-03-10 07:14:52 följande:

2meter: Låter väldigt trevligt men jag gör gärna något annat innan vi tar den där duschen...

Nu dags för lite gröt..

mammatill 7, ser fram mot det .. blir härligt att fortsätta i duschen
Svar på tråden Helkroppstråden