• Dasen

Helkroppstråden

[quote=75856708][quote-nick]Anonym (Quexet) skrev 2015-10-09 20:50:59 följande:[/quote-nick][/quote]

Wow. Vackert!

• Dasen
    ellenfelicia skrev 2015-10-21 14:37:41 följande:

Trevlig lill-lördag!

Oj vilka fina bröst och vilka vackra bröstvårtor du har. Man blir ju alldeles vimmelkantig när man ser på bilden.
  • Dasen
    Fröken Maria skrev 2016-01-04 16:52:15 följande:

Kör med spets under idag... Nu är det dags att åka hem å jobba lite med mitt eget projekt...

Låter mysigt.....
  • Dasen
    Fröken Maria skrev 2016-01-04 17:59:18 följande:

Nä inte så värst mysigt faktiskt... Jobbar med kompetensutveckling för pedagoger å håller på att skapa ett arbetsmaterial å workshops men det tar sån tiiid

Men kanske senare i kväll att lusten faller på att mysa lite...

Hoppas du får lust
  • Dasen
    Fröken Maria skrev 2016-01-07 07:21:37 följande:

Snark.... Godmorgon nätt å jämt...

Godmorgon snygging. Oj vad jag gärna hade legat naken bakom dig på den där bilden.
  • Dasen
    Fröken Maria skrev 2016-01-07 12:18:28 följande:

Här kommer en bamse kram till alla er som bemödar sig att skicka en härlig morgon hälsning med en uppmuntrande kommentar när jag är så trött att ögonen går i kors å jag bara vill krypa tillbaka in under täcket!! Ni är härliga hela bunten, verkligen ni gör den här lilla fröken glad i hela kroppen...

Själv befinner jag mig ute i skogen vid ett vindskydd som vi byggt tillsammans med barnen. Det är helt tyst bara lätta andetag hörs från en handfull sovande små busungar. Lätta flingor faller å framför mig sprakar en brasa å en kitel med dagens sopplunch dinglar över elden... Livet är gott ska ni veta...

Gud så härligt det lät. Nu blev jag avundsjuk på dig.......
  • Dasen
    Fröken Maria skrev 2016-01-07 12:18:28 följande:

Här kommer en bamse kram till alla er som bemödar sig att skicka en härlig morgon hälsning med en uppmuntrande kommentar när jag är så trött att ögonen går i kors å jag bara vill krypa tillbaka in under täcket!! Ni är härliga hela bunten, verkligen ni gör den här lilla fröken glad i hela kroppen...

Själv befinner jag mig ute i skogen vid ett vindskydd som vi byggt tillsammans med barnen. Det är helt tyst bara lätta andetag hörs från en handfull sovande små busungar. Lätta flingor faller å framför mig sprakar en brasa å en kitel med dagens sopplunch dinglar över elden... Livet är gott ska ni veta...

Du får värma dig när du kommer hem under täcket ifall du är frusen
  • Dasen
    Fröken Maria skrev 2016-01-12 06:45:29 följande:

Ibland vet man inte var det ska sluta... Godmorgon på er...

Sluta inte utan fortsätt att ta av sig kläderna så vi får se på din underbart vackra kropp i full frihet
  • Dasen
    Fröken Maria skrev 2016-01-15 10:48:38 följande:

Din stackare du får pussa på skärmen istället fast det är ju inte lika skönt förstås!! Jag får väl ta helg å låta bli att lägga upp några fler bilder...

Så du får läka lite...

Nej inte får du ta helg från oss med din vackra kropp....... Vi vill ju se mer av hela dig.
  • Dasen
    Fröken Maria skrev 2016-01-19 06:16:55 följande:

När jag vaknar vaknar även mina bröst till liv.. Känner mig förvånad varje dag jag vaknar över hur mycket man kan känna med å i ett par bröst... Här är de iaf mina godingar å jag är glad att ha dem att känna ... Något... Ofta... Det är ju min grej liksom... Ha en härlig dag!!

Förstår att du känner på dom ofta så vackra som dom är och att det inte är det enda stället på din kropp som får sig en skön stund
Svar på tråden Helkroppstråden