Helkroppstråden
Gjorde en ny tråd, skriv där ;)
Gjorde en ny tråd, skriv där ;)
.
God morgon!
Godnatt underbara människa.... Ska drömma om dig inatt
Sluta använd andras bilder och låtsas att det är du på bilderna... det är så uppenbart när brösten på bilderna har olika form och storlek, även på vårtgårdar och bröstvårtorna.
Sovmorgon idag hårt arbete under helgen så det har jag förtjänat
God kväll!
[quote=76433474][quote-nick]Neol skrev 2016-03-12 21:58:05 följande:[/quote-nick][/quote]
:D :D tror inte du är min stil med kläder på men utan :D
Tack! Jag blir väldigt inspirerad av dina bilder. Så snygg och så stark!
Jag blir 26 om en månad ungefär!
meatballsurgery: Gina tricot tror jag bestämt.
[quote=76456519][quote-nick]Siameskatt skrev 2016-03-19 19:33:14 följande:[/quote-nick][/quote]
Hur länge har du tränat för att bli sådär snygg? :D Dig efter en god måltid där i köket, kan laga
Å jag är snart 40 tycker jag är starkare å smidigare å mer tålig än jag någonsin varit.. Så att bli äldre är snarare till det bättre tycker jag!!
I would kiss, spank and eat this one <3
Tack verkligen jättesöta <3
Har en trosfetich och älskar att köpa söta trosor till min fästmö :D
I would kiss, spank and eat this one <3
7. Or just love it!
Älskar verkligen det här "asset"
Den fantastiska ändan så nr 4! ;)
Borde funnits en nr också 7. ;)
Må vara ett arsle men det där skulle jag vilja sätta tänderna i!
Vad ska man säga grabbar. Uppfinningsrikedomen i hur man bäst formulerar att asset är snyggt är det ingen hejd på. Jag är sjukt impad!!För övrigt hade min tunga varit bättre än allt ovanstående ;)
Ja du visst är det häftigt! Jag har två år kvar till 40... Har gett mig den på att det visst går att träna å komma i form fastän man inte är 25 längre... Allt som man vill går, det gäller att vara envis å målmedveten... Jag hejar på dej!! Kör hårt å lycka till!!