• pratsam73

Helkroppstråden

Så många vackra bilder ni bjuder på här. Får nog titta in här oftare ????

• pratsam73
    Fröken Maria skrev 2016-03-01 17:50:55 följande:

Ni skämmer bort mig grabbar!! Tack å så glad jag blir att ni uppskattar en "jäkligttröttpåmorgonenmenjagvaknarändåbild"

Svårt att inte ge komplimanger till något så vackert????
  • pratsam73
    Fröken Maria skrev 2016-03-01 22:35:35 följande:

Tack det var fint sagt!

Det är jag som ska tacka för att du förgyller sidan här. (Hoppas att få se mer av dig ;) )
  • pratsam73
    Fröken Maria skrev 2016-03-01 22:52:08 följande:

Garanterat kommer du få se mer av mig! Å du fina ord är gulligt å det kan man aldrig få för mycket av..

Det ser jag fram emot
  • pratsam73
    Fröken Maria skrev 2016-03-02 12:07:18 följande:

Att det kan vara så skönt med varmt vatten över kroppen... Dessutom saknar jag mina bubbelbad så jag tvålar ofta in mig massor för att få lite samma effekt i duschen... Gillar du att duscha varmt? Jag äääälskar att nästan bränna mig i duschen...

Du fortsätter att förgylla dagarna för mig. Keep up the work ;)
  • pratsam73
    Anonym (Mammatill 7) skrev 2016-03-02 15:44:35 följande:

Buttman: Tack snälla du!

Vilken härlig syn. Tänk om man kunde flytta trosan lite åt sidan :)
  • pratsam73
    Anonym (Mammatill 7) skrev 2016-03-02 17:28:56 följande:

Påven Johanna: Du kan ta av dig brillorna nu, den är borta nu.

Det var synd att jag inte hann med :/
  • pratsam73
    Fröken Maria skrev 2016-03-02 16:47:06 följande:

Värme å gemenskap är det bästa som finns! Att vara naken framför någon är ju väldigt intimt.. Att kunna släppa guarden å bara njuta av någonannans beröring mot sin nakna hud det är speciellt... Att njuta tillsammans i en dusch ja absolut!!Härligt härligt!! Att förgylla dagarna för andra är ett av många missions jag har här i livet, så bra att det funkar här oxå!! Vanligtvis brukar jag ha kläder på mig...Men visst är det bästa sättet att duscha på!! Äntligen någon som förstår mig!! Det ska vara skållhett!! Å tack förresten... Snygg, ja kanske det är ju så här jag ser ut...

Jag är övertygad om att du gör ett bra jobb oavsett kläder eller ej ;)
  • pratsam73
    Fröken Maria skrev 2016-03-03 06:52:59 följande:

Nu ska iaf jag göra mig klar för dagens alla små å stora göromål... Vad som händer jo jag har en plan men det ätningen säkert alls att det blir så...

God morgon. Alltid lika trevligt att vakna till dina vackra bilder :)
Svar på tråden Helkroppstråden