Helkroppstråden
Så många vackra bilder ni bjuder på här. Får nog titta in här oftare ????
Så många vackra bilder ni bjuder på här. Får nog titta in här oftare ????
Jag gillar svart/vitt gör du?
Ni skämmer bort mig grabbar!! Tack å så glad jag blir att ni uppskattar en "jäkligttröttpåmorgonenmenjagvaknarändåbild"
Tack det var fint sagt!
Garanterat kommer du få se mer av mig! Å du fina ord är gulligt å det kan man aldrig få för mycket av..
Att det kan vara så skönt med varmt vatten över kroppen... Dessutom saknar jag mina bubbelbad så jag tvålar ofta in mig massor för att få lite samma effekt i duschen... Gillar du att duscha varmt? Jag äääälskar att nästan bränna mig i duschen...
Buttman: Tack snälla du!
Påven Johanna: Du kan ta av dig brillorna nu, den är borta nu.
Värme å gemenskap är det bästa som finns! Att vara naken framför någon är ju väldigt intimt.. Att kunna släppa guarden å bara njuta av någonannans beröring mot sin nakna hud det är speciellt... Att njuta tillsammans i en dusch ja absolut!!Härligt härligt!! Att förgylla dagarna för andra är ett av många missions jag har här i livet, så bra att det funkar här oxå!! Vanligtvis brukar jag ha kläder på mig...Men visst är det bästa sättet att duscha på!! Äntligen någon som förstår mig!! Det ska vara skållhett!! Å tack förresten... Snygg, ja kanske det är ju så här jag ser ut...
Nu ska iaf jag göra mig klar för dagens alla små å stora göromål... Vad som händer jo jag har en plan men det ätningen säkert alls att det blir så...