Inlägg från: Anonym (Sanna) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Sanna)

Helkroppstråden

Vill bara säga tack för alla fina bidrag! Har varit inne här och smygtittat ibland (säkert inte bara jag) sen i våras. Blir alltid på bra humör! Vackra bilder, trevlig variation och en härlig ton. Uppskattar både manliga och kvinnliga former, även om jag inte alls svänger åt båda håll. Fint!

• Anonym (Sanna)
    Neol skrev 2016-03-12 21:58:05 följande:
    Åh, herregud så fint !
  • Anonym (Sanna)
    Neol skrev 2016-03-12 22:28:41 följande:

Kul att du gillar den Sanna

Det gör jag verkligen! Nu är det månader sen jag var här inne, och det var det första jag fick se. Trevligt! Måste fråga-hur gammal är du? Det kanske framgår nånstans, men jag vet inte. Undrar ofta över ålder på "stammisarna". Lite äldre (läs över 35-40 iaf ;)), vackra kroppar ger en så schysst inspiration :).
  • Anonym (Sanna)
    Neol skrev 2016-03-12 22:39:10 följande:

Jag har inte heller varit här mycket på sistone. Men kul att göra små inhopp ibland och se om det är gott folk här fortfarande. Det verkar det ju vara . Jag är 40 år. Haha kul om man kan inspirera...

Bra jobbat! Krävs disciplin-kommer inte av sig själv vid 40 längre :).
  • Anonym (Sanna)

[quote=76433613][quote-nick]Neol skrev 2016-03-12 22:59:32 följande:[/quote-nick]

Nej, jag har väl börjat märka ganska tydligt att det händer saker ganska snabbt i kroppen nu när man misssköter vad man stoppar i sig, jämfört med för tio år sen då jag kunde äta vad som helst utan att lägga på mig. Fast jag lever ett väldigt avslappnat liv utan några större uppoffringar, så har jag gjort ett bra jobb med att hålla mig i trim är det nog mest att jag haft en bra balans mellan mat och aktivitet över tiden som funkar. Man kan vända på det och säga att ju äldre man blir desto fler felprioriteringar har hunnit staplas på varandra över tiden så det börjar bli mer och mer visuellt uppenbart  

Så är det! Det går inte att göra ngn punktinsats och tro att det funkar. Över tid och utan uppehåll är vad som funkar. Då kan man kosta på sig att vara avslappnad också. Nu vid 45 och 2 barn senare, känner jag mig snyggare och starkare än nånsin. Men också rätt avslappnad till det mesta i livet. (oj, nu kanske jag måste hiva fram bildbevis här-haha :)). Sov gott!

• Anonym (Sanna)
    Neol skrev 2016-03-12 23:19:46 följande:

Ja det tycker jag definitivt du skall göra!! Du väckte då  min nyfikenhet ytterligare i alla fall

Hmm....ja, man ska ju inte somna nyfiken har jag hört....eller hur det nu var....bjuder på en vääääldigt oskyldig bild (i det här sammanhanget iaf :)).
  • Anonym (Sanna)

Fast nu inser jag att jag inte vet hur man gör....med överföring från tfn. Haha-ngn får förklara vid tillfälle :). En annan gång således!

• Anonym (Sanna)
    Neol skrev 2016-03-13 11:38:03 följande:

Ser ut som att ni haft en bra start på dagen tjejer

Oj....oj, oj, OJ!
  • Anonym (Sanna)
    Gggs skrev 2016-03-13 10:36:46 följande:
    Godmorgon:)
    Men för guds skull- klä på er killar! Kanske fel kommentar...men sitter på jobbet .
    Underbart!!!
  • Anonym (Sanna)
    Neol skrev 2016-03-13 16:53:08 följande:

Tror du att det där ojandet skall få mig att glömma vad du lovade igår Sanna??

Och söta Sanna. Hur hamnade du på jobbet helt plötsligt när du hade en enda riktigt viktig aktivitet att ta tag i denna sköna söndag?

Absolut inte! Ett löfte är ett löfte. Ojandet får stå för sig själv. Dock hjälpte Mudsharks tips föga. Filen hämtas så fint när jag laddar upp, men sen står det-ingen fil. ??? Måste fördjupa mig vid tillfälle...och hur plockar man bort en bild?

För övrigt tror jag att väldigt många människor är glada över att jag befinner mig på jobbet-och inte ägnar mig åt att stilla nyfikenhet här på FL .
Svar på tråden Helkroppstråden