• JeanB

Helkroppstråden

Ååh, så snygga män vi har i tråden. Särskilt de bilder man kan se händerna på. Tycken manshänder är så vackra och upphetsande.

• JeanB
    Borka skrev 2015-11-08 19:33:07 följande:
    Små händer, men långa fingrar ;) Stjäl inget annat än hjärtan...
    Tycker du har så fina händer, storleken spelar ingen roll ;). Väldigt mumsig bild, tack för ögongodiset!
  • JeanB
    skaneman40 skrev 2015-11-11 15:59:11 följande:

Oj, så sexig bild :)

Hoppas du vågar lägga upp mer bilder. Du är galet fin.

Åh tack! Då gör jag det! Inte så mycket variation men jag har svårt för sexiga poser.
  • JeanB
    Anonym (Mammatill 7) skrev 2015-11-11 16:49:37 följande:

Wally:snygg bild . Hoppas ni har haft det skönt i höst solen.

Du är så himla fin!
  • JeanB
    skaneman40 skrev 2015-11-12 09:55:25 följande:

Morgondusch.. hoppas denna inte är för vågad för denna tråden... ;)

Åh så fin bild. Vilka snyggingar vi har här i tråden, helt fantastiskt.
    Once again skrev 2015-11-12 08:45:08 följande:

Hej snyggingar. Ta av eller ta på....

Så fin
  • JeanB
    Anonym (Quexet) skrev 2015-11-12 10:08:32 följande:

Skitväder, då fortsätter jag att behålla kläderna på! Tungan ute

Åh va fin du är! Så snygga skor också!
  • JeanB

FRÖKEN MARIA: Älskar dina muskler! Stora och väldefinierade, dina lår är drömmen. Vad för slags träning gör du? Styrketränar du? Jag är inte riktigt där än, men jag är en god bit på väg. 

• JeanB
    Fröken Maria skrev 2016-03-19 15:07:18 följande:

Men hej å oj vilka fina komplimanger!! Tänka sig att när jag var yngre sucktade jag alltid efter en kropp som din. Du är otroligt vacker!! Nu när jag blivit klokare är jag nöjd å glad med det som är jag å gör det bästa av det... Jag tränar ju på många olika sätt å det är nog det som är hemligheten. Ofta blir det olika typer av rörelse som inte direkt ses som träning eftersom jag har ett yrke där jag för mig mycket å så tycker jsg om att ta i på fritiden. Hugga ved blanda upp sten, lia klippa gräset osv. Löpningen är det jag sysslar med mest men gillar oxå att träna i grupp på olika klasser lite bodypump, core yoga mm gymmet har jsg just börjat våga mig in på. Tycker det är lite läskigt med stora starka karlar som mäter sina krafter där. Känner inte riktigt att jag passar in.. Men det är nyttigt å kul att prova nya saker gillar utmaningar!! Lycka till med att hitta den träning som passar dig å du posta gärna fler bilder det är härligt med vackra kroppar...

Tack! Jag blir väldigt inspirerad av dina bilder. Så snygg och så stark! 
  • JeanB
    Anonym (Eh) skrev 2016-03-19 15:43:29 följande:
    :D En dag var jag också så fit :) Hur gammal är du om en fårfråga?
    Jag blir 26 om en månad ungefär!

meatballsurgery: Gina tricot tror jag bestämt.
Svar på tråden Helkroppstråden