• Aikido

Helkroppstråden

Anonym (Upsidedown) skrev 2015-03-06 19:06:28 följande:
    Känns som HKT är en patient på hospice nu. Inte lång tid till graven. Skulle behövas en rejäl insprutning med nytt friskt blod (och kött) för att tråden återigen skulle bli intressant och spännande. Just nu är det mer repriser än nya friska bilder.....eller åtminstone känns det som så, då en del kroppar har visats fram så många gånger nu att de har blivit blasé. No offence, men tråden känns just nu mest som en tråd för inbördes beundran.
    Åh nej. Det finns en del som tål att tittas på hur många gånger som helst.
  • Aikido
    kanalltidblibättre skrev 2015-03-06 19:32:00 följande:
    Du menar Borka lagar/äter mat? :D
    Nja brukar inte titta så mycket på snubbarna så jag blev tvungen att leta lite.

Vem fan står och steker naken???

Jag slutade i alla fall efter att ha lagt i lite för blöt lax i het stekpanna.

(har en del små ärr på pikanta ställen...)
  • Aikido
    Borkason skrev 2015-03-06 21:46:23 följande:
    Jag är så het vettu, sparar elförbrukning :)
    Fast jag skymtade en stekpanna och en spis. Hade blivit lite imponerad om du brynt en stek på bringan.
  • Aikido
    Anonym (Jossan) skrev 2015-03-06 22:09:06 följande:
    Kan man, rent tekniskt, editera rubriken i tråden? Vad sägs om "buskistråden" - en feelgood tråd med buskishumor.
    Inga problem. Tippex, lagom grov spritpenna och sedan byter man aldrig mer sida.
  • Aikido
    Borkason skrev 2015-03-06 22:07:29 följande:
    Kan avslöja en hemlis: ibland lagar jag frukost naken också!
    Inga vassa knivar hoppas jag.
  • Aikido
    Anonym (Gillar) skrev 2015-03-06 22:22:40 följande:
    Kan lämna en femminutersbild... på tal om att laga mat tänkte jag! Kyss
    Liknar en som finns överallt på mitt skrivbord.
  • Aikido
    Quexet skrev 2015-03-07 12:03:02 följande:
    Hej alla!
    Tänkte bara säga att jag under dagen kommer att avsluta mitt konto. Tack för den här tiden alla underbara människor! Solig
    Kanske kommer jag in o tjuvkollar på er alla! Kyss
    Det är inte för skrivbordet va? Kan byta tillbaka till kattungen jag hade innan.
  • Aikido
    DrJekyl skrev 2015-03-11 14:29:19 följande:
    Nämen.. Blev han lite stött? ;)
    Om herrn har så mycket fritid får herrn gärna komma hem till mig och räfsa mossa. Det är både roligt och ger ro i själen.
  • Aikido
    DrJekyl skrev 2015-03-11 18:46:37 följande:
    Växer det ut öronen på dig så förstår jag mängden mossa ;)
    På avstånd kan det som växer där lätt förväxlas med mossa. Speciellt i skymningsljus.
  • Aikido
    Anonym (rnr) skrev 2015-03-23 17:40:36 följande:
    hej,
    jag var in på den gamla hemsidan och raderade, men bilderna är fortfarande kvar när jag går in nya fl. Och det finns liksom ingen mapp med uppladdade forumsbilder i nya fl som jag kan radera. Himla tråkigt att det ska vara så krångligt.
    Säker? Bilderna kanske bara finns kvar i din webläsares cache. Testa rensa historik och sådant.
  • Aikido
    Anonym (Quexet) skrev 2015-11-08 12:25:05 följande:
    Längtar efter solen! Solig
    Behövs ingen sol när du är i närheten.
  • Aikido
    Anonym (Oj!) skrev 2015-12-13 21:46:50 följande:
    Hmm, undrar vem av alla flåsgubbar som kan trimma någon av kvinnorna att med hjälp av smörande kommentarer visa en riktig gynekologbild??
    Vem blir först??
    Här!

Varsågod och njut!

• Aikido
    Anonym (Oj!) skrev 2015-12-13 22:10:21 följande:
    Hahaha, där kom den!!!
    Men vadfan - man ser ju inte själva kanoten!! Skiter väl i farbror doktorn...
    Kanoten? Oj!, du har precis utökat min snusk-vokabulär.
  • Aikido
    Påven Johanna skrev 2016-01-07 13:03:33 följande:
    Tack för info. 

Själv älskar jag att få mina fötter - speciellt tånaglarna - klippta, filade och allmänt pillade på. Däremot leder det inte till sex men till underbar avslappning och väldigt snabbt insomnande. smile1.gif
    Amen to that! Nästan.

Allmänt pillande av handflator, hårbotten, rygg, ben. Så skönt.

Tilltalar apan i mig verkligen.
  • Aikido
    marie ogift skrev 2016-03-07 10:28:22 följande:
    Bröst ändras ju är jag het/ kåt står vårtorna rakt ut.
    Du skulle ju kunna överbevisa tvivlarna genom att skriva "marie ogift" på din kropp med någonting ofarligt och svårt (?) att photoshoppa t.ex. tårtpynt eller chokladsås (nej jag har inte någon fetisch för godissex). Ta sedan en bild på konstverket och posta här.
  • Aikido
    Meatballsurgery skrev 2016-03-23 23:27:54 följande:
    Efter dagens hemma träning 
    Bakom varje stökigt hem döljer sig ett sinne i kaos. Jag anar en själsfrände här.
  • Aikido
    Anonym (ögongodis) skrev 2018-03-26 16:47:38 följande:
    Varför heter det Helkroppstråd när det bara är en massa text?

Vad händer med alla bilder Varför finns det inga? Är det personerna själv som tar bort dem? Samma i Intima bilder. Mest tomma rutor utan bilder?

Är det någon osynlig lag här på FL att de tar bort dem efter viss tid eller?
    För att få ner kostnaderna för driften körs forumet numera på en 15 år gammal laptop med 40 GB hårddisk. På grund av platsbrist sker regelbunden rensning av bilder.
  • Aikido
    Anonym (Oj!) skrev 2018-11-08 22:46:17 följande:
    Vidhåller fortfarande en klar och tydlig genus-skillnad mellan bild 1 och bild 2.
    Typ som 25 meter i kulstötning ... eller Olga Kratochvilova ..och en riktig kvinna.
    Ser du inte de tre parallella linjerna på låret på båda bilderna eller konturen av magmusklernas upphöjning med mera?
  • Aikido
    Anton Chigurh skrev 2018-12-12 13:36:21 följande:
    Ibland, så är det extra tillfredsställande att ge bort......kläder. Å sånt

.

.

.

Gode Gud om jag återföds som kvinna låt mig få en sådan kropp.

Är det din kvinna Anton? Mycket läckert. Som att gå förbi en en nyputsad sportbil en varm sommardag. Gjut in henne i glas och bevara till eftervärlden.
  • Aikido
    Anonym (Undrandes) skrev 2019-01-13 19:47:09 följande:
    Är det möjligt att byta namn på tråden till Lydiatråden?
    Det är ju ändå inga andra personer som lägger upp bilder i den här tråden längre.
    Låt den dö nu, så att vi kan ära dens minne.
    Dens? Dens? Låter helt fel där men vad vet jag? När använder man dess och när använder man dens? Viktigare frågor att ställa än att dissa välsvarvade medlemmar.
Svar på tråden Helkroppstråden