• misil

Helkroppstråden

Har missat den här tråden tills idag blev glatt överraskad av alla vackra och sexiga kvinnor,finns ju risk att man blir beroende och måste in och glutta varje dag stackars mig :)

• misil
    Anonym (God morgon) skrev 2016-04-23 23:20:04 följande:
    ...och hur gammal är damen nu?

G-kupor?????

Helkropp i profil tack ;)[/quote]

Låt oss säga född tidigt 80-tal

Bästa jag kan erbjuda just nu, repriser men det får duga.
    Som en vacker Afrodite väntandes i sängen på sensuell lek :)
  • misil

Väldigt fina bilder.
    Det sexigaste som finns enligt mig är när en kvinna är så pass säker och nöjd över sig själv och sin kropp att hon stolt visar upp sin sensualitet dvs det finns inget sexigare än en kvinna som känner sig sexig :)

• misil
    Anonym (God morgon) skrev 2016-05-14 11:19:13 följande:
    158, 5 cm. Den där halva är jag väldigt noga med Tack!
    Väldigt mycket kvinna på dom cm och en halv,liten och nätt med stora bröst väldigt sexigt :)
    Kan tänka mig att många män blir alldeles till sig när dom ser dig ute på stan och vickar på din söta och sexiga rumpa :)
  • misil
    Anonym (God morgon) skrev 2016-05-31 18:18:31 följande:
    Väldigt fint både sexigt och sött samtidigt,om tidningen Slitz fortfarande hade funnits och du varit med där är jag ganska säker på att du blivit en av favoriterna för väldigt många,och antagligen framröstad av läsarna som tillhörande topp tio av Sveriges sexigaste kvinnor :)
  • misil
    Anonym (God morgon) skrev 2016-06-11 12:23:08 följande:
    Klarat mig undan de fruktade solränderna
    Bilden fick mig att tänka på när jag hade kroki form,skuggor och ljus.
    Förövrigt om man ska lära sig teckna så är kroki det överlägset bästa sättet,och är modellen lika vacker som du så blir det en bonus :)
  • misil

Oj va många vackra och sexiga kvinnor man får faktiskt lite hjärtklappning,farligt :)

• misil
    Anonym (God morgon) skrev 2016-06-24 21:32:38 följande:

Tuttar igen

Dom såg väldigt kramvänliga ut :)
  • misil
    Anonym (Nyfiken) skrev 2016-12-28 22:30:53 följande:
    Ja, jag skulle verkligen behöva hjälp med den här pluggen. Och så har jag varit så olydig ikväll...
    En söt och sexig kvinnorumpa slår det mesta,en vacker solnedgång höga fjäll osv är ingenting mot en sådan utsikt :)
Svar på tråden Helkroppstråden