Inlägg från: Påven Johanna |Visa alla inlägg
  • Påven Johanna

Helkroppstråden

Måste vara världshistoriens längsta förspel som pågår i den här tråden. 

• Påven Johanna
    swed38gbg skrev 2013-12-08 20:23:12 följande:
    Här kommer en "special" outfit...silverkallingar med "lucka" där fram...smidigt i vissa lägen =)

Berättar du om silverkalsongerna innan du displayar dem i skarpt läge, så att säga? Jag tänker mig att de kanske utgör en lite väl häftig överraskning för en del kvinnor. Är det string bak...?
  • Påven Johanna
    swed38gbg skrev 2013-12-08 20:38:37 följande:
    Ja, det kanske är att bränna ljuset i bägge ändar genom att lägga upp bilden här...testar ev reaktioner på kvinnliga könet å ser om det uppskattas. Har ingen "motspelare" att testa på i "skarpt läge" just nu...
    Är inte string bak. Tycker tjejer det är snyggt med string på killar?
    Jag vet inte vad tjejer i allmänhet tycker, kanske inte finns något konsensus angående just den saken. Själv tycker jag att det blir för mycket Borat. Jag föredrar min karl i boxer eller allra helst naken. Men visst, skulle han av någon anledning vilja ikläda sig silver-thong med kuklucka så skulle jag väl inte skicka ut honom på cirkusturné för det, en del saker får man helt enkelt bara gripa tag i och bearbeta, så att säga. 
  • Påven Johanna
    engdahl skrev 2013-12-10 18:43:43 följande:
    Sexiga fruktflicka, jag är verkligen inte otacksam eller girig. Ett åkband till din kärleksgrotta är mer än nog för att göra mig till den lyckligaste mannen på denna planet...jag skulle åka tills jag blev åksjuk och var tvungen att "kräkas" inne i grottan när jag var på väg in igen... ;)

Om det går för dig, kommer jag gärna in i grottan fler gånger...

Och vem vet kanske blir jag bjuden igen när den andra attraktionen öppnar igen - och om jag jobbar på bra med kärleksgrottan kanske det finns möjlighet att uppgradera till V.I.P.-medlemskap... ;)
    Vilka ordvitsar. Det är lite Arne Hegerfors gone bad över dem, får jag säga. 
  • Påven Johanna
    straight arrow skrev 2013-12-19 07:13:38 följande:
    God morgon tråden!
    Trodde först att det var penisen som avbildats, tänkte: vågat (och onekligen rejält tilltagen också), men nu undrar jag om det är armen? Eller? 
  • Påven Johanna
    Anonym (LF) skrev 2013-12-19 08:29:21 följande:
    Armen är det, en fantastiskt sexig arm därtill. Handen är längst upp till vänster i bild.
    Jo, jag har efter att ha tittat lite mer ingående konstaterat att det är så. När jag först tittade så var handen kanten på ollonet. 

Imponerande pjäs! hann jag tänka både en och tre gånger. 
  • Påven Johanna
    vonKatt skrev 2014-01-02 21:14:47 följande:
    Titt-ut.

Vilket filmstjärneöga. Som att återse Liz Taylor när hon var som vackrast.
  • Påven Johanna

Den här tråden har sannerligen utvecklats till en virtuell bukkake. 

• Påven Johanna
    Anonym (Blondie) skrev 2014-01-08 17:03:13 följande:
    Japp, och det är vi grymt stolta över (tror jag) {#emotions_dlg.djavulsk}Drömmer
    Ja, varför inte. Spermaskvättande är också ett slags prestation. 

Kanske dags för en kroppstråd till, där det handlar om olika kroppar men utan att man ser till halsmandlarna nerifrån och upp.
  • Påven Johanna
    Anonym (Blondie) skrev 2014-01-14 17:29:13 följande:

Härligt, ännu en lunchdate avklarad den här veckan... Cool

Nån som känner igen mitt lunchssällskap? Kanske klockan? OskyldigFlörtDrömmerHjärta
    Jag gissar på Chris O´Neill.
Svar på tråden Helkroppstråden