Inlägg från: Anonym (En kille) |Visa alla inlägg
  • Anonym (En kille)

Helkroppstråden

Anonym (Quexet) skrev 2015-12-22 09:11:34 följande:

God morgon alla fina! 

Det finns ett fåtal kvinnor som man kan komma i brallorna av bara av att se deras kroppar och fantisera kring hur det skulle kännas att låta händerna glida över den. Du hör definitivt dit!!
  • Anonym (En kille)
    Anonym (Quexet) skrev 2016-04-12 12:58:16 följande:

Hemma hos mig lyser solen! 

Gudars skymning! Jag skulle nästan kunna gå över lik för att en gång få hålla en sådan rumpa i mina händer!
  • Anonym (En kille)
    Anonym (Quexet) skrev 2016-04-12 13:38:15 följande:

Oj, tack... Vem vet, den kanske är närmre än du tror?  Men försök att undvika liken?! 

Nja, den är nog rätt långt borta även om den är nära. Har aldrig hållit i en kvinnas rumpa alls än så jag tror inte jag har världens chans på en så gudabenådad rumpa som din. Får nöja mig med att ha denna bild som ögongodis.

Ok, lovar att skippa liken!
  • Anonym (En kille)
    Anonym (Quexet) skrev 2016-04-12 14:19:21 följande:

Jag kan nog garantera att rumpan du kommer hålla i kommer vara betydligt vackrare än min! 

Skönt, då kan vi skippa kyrkogården som första date!

Finns inte en chans att jag kommer att hålla i en snyggare rumpa. Jag skojar inte, den bilden var bland det senauellaste och sexigaste jag sett! Den gjorde en viss kroppsdel stenhård. Är glad om jag någonsin får hålla i en fin kvinnorumpa överhuvudtaget men en sådan är nästan över vad man kan fantisera om. Jag skulle förmodligen komma bara av att ens nudda den.

Haha, skulle jag alls få en date med dig är det inte osannolikt att jag skulle sluta på kyrkogården i alla fall! Hjärtat skulle knappt klara den upphetsningen!
  • Anonym (En kille)
    Anonym (Quexet) skrev 2016-04-12 20:04:45 följande:

Jag lovar att när du håller i den där rumpan kommer den vara den finaste! 

Hahaha, nja jag tror nog att det krävs lite mer för att komma?! 

Då får vi nog se till att inte ha någon date! Vill ju inte orsaka någon hjärtattack?!

Med den längtan och trånande jag känner idag behövs inte mycket för att jag ska komma. kanske blir bättre om man får chansen att träna upp sig.

Tills vidare behåller jag den otroligt sexiga bilden med din rumpa som ögongodis. Hoppas du inte misstycker.
  • Anonym (En kille)

Otroligt vackra ben! Och skinkorna ser väldigt klämvänliga ut.

• Anonym (En kille)
    Anonym (Quexet) skrev 2016-04-29 09:43:34 följande:

Lagom tills man ska åka till jobbet tittar solen fram!

Finns ingen som lägger ut så sensuella bilder som du!! Bättre ögongodis finns inte att hitta!!
  • Anonym (En kille)
    Anonym (Quexet) skrev 2016-05-11 09:24:20 följande:

När ni bjuder på så härliga bilder får väl jag kanske också försöka få fram en bild! 

Otroligt härligt ögongodis igen!!
  • Anonym (En kille)
    isabellafinabella skrev 2016-05-12 14:45:21 följande:

Puss och kram i solen 

Också en otroligt vacker och sensuell bild!

Älskar ögongodiset som dyker upp ibland.
  • Anonym (En kille)
    Anonym (Quexet) skrev 2016-05-19 09:43:54 följande:

Oj här hade ni varit aktiva! Härligt! 

Smyger förbi med en liten önskan om att ligga kvar i sängen idag. 

Ååååååhh!! Wow!!!
Svar på tråden Helkroppstråden