Helkroppstråden
Tack så mycket raraste du
Och god morgon allihop. Ha en trevlig helg.
Tack så mycket raraste du
Och god morgon allihop. Ha en trevlig helg.
Du är helt otroligt vacker och sexig!blir helt styv när jag ser på dig!
Älskar att ha lite tid för mig själv på morgonen..,
Här är en något frustrerad fröken.. går runt med våta trosor konstant nu förtiden... Liite jobbigt i längden!! Personalfest på jobbet i kväll så lite party blir det iaf... Haven härlig dag alls godingar!!
Underbar kropp du har fröken????
Du ser ut att vara muralas och fin inför kvällen????
Du har en helt underbar kropp fröken!du ser ut att vara nyrakad och fin inför kvällen!
Här är en något frustrerad fröken.. går runt med våta trosor konstant nu förtiden... Liite jobbigt i längden!! Personalfest på jobbet i kväll så lite party blir det iaf... Haven härlig dag alls godingar!!
Du ska bara veta hur skönt jag hade det när jag såg på din underbara kropp.
Bilden verkar inte kommit med...
Jo tack servitriser jag oxå att jag skulle bli.. Det här måste vara årets influensa för halva jobbet ligger tydligen utslagna... Jag trodde jag skulle jobba idag men när jag var å handlade igår, 300m till Ica å hem igen, så var all energi slut.. Satt på golvet i hallen å grät... Ja jag vet barnsligt men så var det... Så jag ligger i sängen utan feber som tur är men slut i kroppen helt klart... Sååå därför blir den en liten repris... Här å nu för att muntra upp lite...
[quote=76547579][quote-nick]Anonym (God morgon) skrev 2016-04-18 20:25:49 följande:[/quote-nick][/quote]Mmm Gud så vacker och sexig du är! Tror nog du är rakad på den delenen man inte ser!
Gud vad sexig och vacker du är!
Du ska bara veta hur skönt jag kom till din bild!
Nu kanske den kommer rätt.
Hud vad vacker du är! Hoppas du lägger in fler bilder snart igen!
Från rödtott till brunett... Gillar det nya håret:D
Snälla kan någon hjälpa mig i in i gruppen intima bilder? Jag har skrivit men får aldrig svar från gruppen!