Inlägg från: Anonym (Anden) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Anden)

Helkroppstråden

Har kollat denna tråd ganska mycket under lång tid och långt bak i den då det finns några sidor att bläddra bland. Känner att jag måste skriva detta; tjejer, ni är helt fantastiskt vackra och era bilder är så feminint tilltalande att jag nästan börjar grina. Tack.

Sabina,

dina återkommande bilder, alltså vart börjar man? Du tillhör favoriten. Din senaste här ovan är exakt så jag visualiserar drömbilden av en kvinna. Kroppsfiguren, formen, dina attribut, håret, till och med ställningen har du fått till. Fantastisk vacker!!

• Anonym (Anden)

[quote=76765648][quote-nick]Anonym (Sabina) skrev 2016-07-04 01:22:38 följande:[/quote-nick][/quote]

JA, nu blev dagen gjord med en bild från Sabina! Vill bara pussa den rumpan.

• Anonym (Anden)
    Anonym (Barajag.) skrev 2016-07-05 19:51:29 följande:

Middag på stan, dock med neddragen klänning :)

Kvinnokroppen gör mig galen. Båda är jättevackra, det som fäller och reser mig (beror på hur man ser det) är högra bilden, midjan och ner samt sättet du står. Galet.
  • Anonym (Anden)
    Anonym (Quexet) skrev 2016-07-05 22:43:33 följande:

Hej alla ni i underbara tråden!

Jag har ett litet problem. Grannen har börjat gnällt över att jag har gått upp i vikt och behöver träna mer hemma, det har nu gått så långt att jag tränar två gånger om dagen, men för att grannen ska tro på mig måste jag alltid ringa innan. Han tycker inte att det händer något så jag behöver träna mer, kan ni se vad jag gör för fel?

OBS! Läs inlägget med 10kg salt 16 gnuttor ironi...

o näääe Kexet har inte druckit vin ikväll om någon undrar! 

Ja alltså du ska inte ha en tråd på kroppen, så tjofs av med trosorna, ta en ny bild så ska jag ge tips :)
  • Anonym (Anden)
    Anonym (Quexet) skrev 2016-07-05 23:23:27 följande:

Aha, det är så det fungerar?!

Aja inte en tråd på kroppen. Tips? 

Den styva du!

Ja nu ska du öva upp ryggslutet. Görs lättast genom svankning med frivillig kille (räcker upp handen). Sätt dig på mig, jobba ditt bröst upp längs killens bröst i en böjd rörelse, och för bakdelen i en rörelse upp och ner. Upprepa i någon halvtimme :)
  • Anonym (Anden)
    Anonym (FrökenSötare) skrev 2016-07-05 23:43:24 följande:

Haha, bara fortsätt. Ser helt rätt ut ;)

Når får man se dig igen? Har letat ju.
  • Anonym (Anden)
    Anonym (FrökenSötare) skrev 2016-07-06 00:24:47 följande:

Men jag har ju varit här ganska ofta sista tiden, tappade bara bort mitt förra konto så det blir anonymt nu...

Trodde man var tvungen ha konto? Men jag kör också anonymt, dock nås jag på den andra så att säga ;)
  • Anonym (Anden)
    Anonym (FrökenSötare) skrev 2016-07-06 00:26:33 följande:

Haha, jag jobbar ju, och dessutom trodde jag att du jagade de här dagarna ;)

Är finsmakare och ställer in siktet vännen!
  • Anonym (Anden)
    Anonym (FrökenSötare) skrev 2016-07-06 00:52:16 följande:

:)

Du har koll. Det är snyggt på en kvinna, klär dig.
  • Anonym (Anden)
    Anonym (FrökenSötare) skrev 2016-07-06 08:08:05 följande:

Jag ser ju gärna mer än så... Det regnar här också så jag stannar i sängen ett tag till ;)

Håller till i Stockholm vanligtvis? Har du plats för en till däri?
Svar på tråden Helkroppstråden