• Venica

Helkroppstråden

Snstr skrev 2016-09-16 20:32:12 följande:

Nytt försök!

Och det lyckades. Snyggt!
  • Venica
    Jon the papa skrev 2016-12-10 00:49:30 följande:
    Bjur på lite fredagsfibertekniker och lite bus Hoppas alla har en härlig natt nu :D goooooonatt nu alla härliga tokar ???? :*

Snyggt! Bus är aldrig fel :)
  • Venica
    D.B skrev 2016-12-15 17:40:27 följande:

Tackar! Ny medlem?

Nej men var länge sen jag postade bilder här, och då under anonymt nick.
    Påven Johanna II skrev 2016-12-15 18:39:11 följande:

Snygg här också. Plus även för foto utan toalettstol i bakgrunden, här verkar det mer röra sig om vikt frotté och föredömlig pedalhink och det är ju betydligt bättre att vila ögonen på. Allt sammantaget får mig att tro att du är gift (med någon som  gillar IKEA-hyllor).

Hehe, gillar ditt öga för detaljerna som gör helheten och jag håller med dig. Kul att se liiite mer varation.
  • Venica
    Neol skrev 2017-01-19 10:17:10 följande:

TGIT!!

Håller med... och lika snygg är du som vanligt!
    Anonym (Undrandes) skrev 2017-01-19 17:44:25 följande:

Trist att behöva säga det, men när inte ens Noel kan få det att kittla till hos trådens damer längre, så får vi väl snart anse den för tråden för död. I vart fall behöver män inte göra sig besvär att posta bilder.

Äsch, det går ju lite upp och ner beroende på hur livet ser ut och vilka som är aktiva.
  • Venica
    Neol skrev 2017-01-20 11:46:53 följande:

Haha, tack för den. Det är nog bara jag som börjar bli övermogen för tråden, men jag säger som en bitter gamling sig bör - Det var bättre förr

Tack fining! Du är väl iofs experten på bilder med lite mer hetta och det är stort  

Övermogen? Nu överdriver du, med den respons du fått så är du ju alldeles perfekt.

Haha, expert vet jag inte men tackar för det.
Svar på tråden Helkroppstråden