Helkroppstråden
Härliga bilder här ju. Måste "favorita" tråden
Härliga bilder här ju. Måste "favorita" tråden
Härlig bild av Anonym (rund). Även som tjej känner jag att det hade varit spännande att få smiska lite där ;)
När man tittar på vissa av bilderna ser proportionerna lite konstiga ut.. Precis som om de är "photoshoppade".....
Fina foton men som sagt... Proportionerna stämmer inte riktigt...
Sticker ut här med min "fylligare" kropp och eftersom detta trots allt heter Helkroppstråden tänkte jag bidra med en mer kroppslig bild...som jag ser ut just nu... Mer än såhär vågar jag nog inte visa av den på ett tag
Och tror kanske inte ni andra vill se heller

Shit vilken kick att lägga ut bilder här. Vad snälla ni är :) Tack!
Borkason, det var vänligt av dig! Trevligt fredagsgodis i den här gott och blandat påsen/tråden må jag säga!
En bild från morgonen. Lite röd efter smisk. Finns en vacker buttplug där bakom, men den får tyvärr inte synas på bild här... 
Vi tar en till

Fin bakdel. Finns det en framsida också?
Du fårta en bild på din buttplug separat tycker jag
Vi tar en till

Mellan låren, så får fantasin hos betraktaren sätta den på rätt plats :)
Nu är det ju bara en del till man vill se. :$
Brukar sälla mig till skaran som sällan kommenterar i denna tråd, men nu kan jag inte vara tyst längre - riktigt sexigt o smakfullt! Gillar både fram o baksida :)
Mmmmmm, du får ta tusen till å ännu bättre om du går med i gruppen
Mina vågade bilder 2, du hittar den på sidan 4 bland grupperna.
Säkert årets julklapp, gav du bort några själv kanske? Ingen kan ju bli annat än glad för en sån!
Inte så tokig själv heller ser jag. Nice :)
Gruppen Mina Bilder är förmodligen ett bättre alternativ om du vill att det finns en lite större skara medlemmar. Den ligger på första sidan bland grupperna. Finns nog ett skäl till att mina vågade bilder 2 ligger på sidan fyra
Åh är det någon som vet vilka som är gruppadministratörer?
Fjäskar gör man bäst åt rätt håll

Eftersom det är mina grupper ni pratar om tänkte jag att jag skulle svara på några av era frågor...