Inlägg från: Påven Johanna II |Visa alla inlägg
  • Påven Johanna II

Helkroppstråden

Kan tänka mig hur många kvinnor som löst medlemsskap på gymmet bara för att få ögonfröjdas över din kropp.

• Påven Johanna II
    Anonym (SharpDressedMan) skrev 2016-11-24 11:11:37 följande:
    Näe verkligen inte, det är så jag ser ut nomralt...
    Vad man kan kalla för rejäl byxbula.
  • Påven Johanna II
    Anonym (SharpDressedMan) skrev 2016-11-24 14:07:44 följande:
    Skulle gärna lägga upp fler bilder men det är ingen mening med insåg jag igår, då jag laddade upp en betydligt mer vågad bild under alias "MrBond" i går i tråden "Intima Bilder", där den stod som ett spett och jag hade hängt en handduk över halva främre delen och undrade i bildtexten om någon önskade en portabel handduskhängare

I morse fick jag PM från Admin om att så får man banne mig inte göra, och bilden är nu raderad. Men en användare i den tråden han citera bilden med kommentaren:
    Anonym (Tittin) skrev 2016-11-23 16:48:12 följande:

MrBond: Den var väldigt ståtlig må jag säga.

Ah, det ståndet såg jag!

Men då får jag nog faktiskt säga att bilden i den här tråden är som mäklarbilderna brukar vara.
  • Påven Johanna II
    Anonym (Hartråkigt) skrev 2016-11-28 12:29:18 följande:
    Vilken fin mun! Inget fel på resten heller, för den delen. En riktigt tjusig manlig lekpark att förlusta sig med.
  • Påven Johanna II
    D.B skrev 2016-12-14 18:42:03 följande:

God kväll alla.

Snygg här också. Plus även för foto utan toalettstol i bakgrunden, här verkar det mer röra sig om vikt frotté och föredömlig pedalhink och det är ju betydligt bättre att vila ögonen på. Allt sammantaget får mig att tro att du är gift (med någon som  gillar IKEA-hyllor).
  • Påven Johanna II
    Anonym (dddddddd) skrev 2016-12-20 17:21:46 följande:
    Tycker mig känna igen dina pinaler, just saying. Kommer inte kommentara här mer utan vill bara tipsa om att plocka bort för personliga saker om man inte vill bli igenkänd. Tack för titten och adios.
    Wow. Vad tog du det på? Standardhandfatet, sminket, stjärnsängkläderna eller badrumshyllan från IKEA (tillverkad i något hundratusen ex)?
  • Påven Johanna II
    Neol skrev 2017-01-19 10:17:10 följande:

TGIT!!

Manskropparnas heliga graal.
  • Påven Johanna II
    Anonym (hoppsan) skrev 2017-01-24 08:29:05 följande:

God morgon, ny vecka, nya kallingarGlad.

Passar perfekt till vitlaserad innerdörr i furu.
  • Påven Johanna II
    Crazylazy skrev 2017-03-02 08:43:46 följande:
    Gillade din bild! Är det ok om jag nån gång försöker med nåt liknande. ( har sett att folk blivit sura om nån fotat liknande bilder, så bäst att fråga)
    Det var väl bara en kvinna som blev det och hon var ju lite ... eh, speciell. 
  • Påven Johanna II
    Foreverlove skrev 2017-03-28 11:00:32 följande:

Ser inga bilder :/
    Är det för att jag surfar från mobilen?
    Har aldrig varit något problem innan

Din rumpa går att beskåda i dubbel uppsättning.
Svar på tråden Helkroppstråden