-
Vad är anledningen till att du postar samma bilder i Intima Bilder och här hela tiden??Anonym (Eva) skrev 2017-12-01 20:10:52 följande: -
Typ. Tänkte att ett av forumen kunde räcka...?Anonym (Felix) skrev 2017-12-01 23:00:10 följande:Hon är väl rädd att någon ska få slippa att se dem. -
Rambo69 skrev 2017-12-01 23:41:15 följande:Om det stör dig, så gå inte in å kolla i dom trådarna då!
Eva får posta hur mycket bilder och i hur många trådar som hon vill, å hennes bilder är av god smak, så passar det inte så tycker jag inte att du ska kolla i sex å samlevnads trådar.Värst vad snarstucken man kan vara då. Känsligt? Det var en rak nyfiken fråga. Uppenbarligen känner man ju av att det är onödigt eftersom det direkt tolkades som kritik. Tråkigt med så otrevliga tongångar.Anonym (Eva) skrev 2017-12-01 23:41:21 följande:Hm ingen av herrana har egna bilder postade men kommentarer har ni konstigt .
Lätt att sitta anonymt och gnälla och klaga när ingen vet vilka ni är väx upp !
Jag postar mina bilder som andra personer gör i trådarna om ni inte vill se de titta inte då så är problemet löst .
-
Man får inte ställa en vanlig fråga om man inte lägger upp bilder? Var ser du den regeln? Du får inte gnälla på samhället om du inte själv är politiker. Man får inte klaga på vägarna om man inte är vägarbetare. Svara på frågan istället.Anonym (Eva) skrev 2017-12-02 08:55:20 följande:Jag ser fram emot att se era varierande bilder ni kommer lägga in i trådarna på eran kropp . -
Google translate?Anonym (Eva) skrev 2017-12-02 10:14:38 följande:Vi tolkar alla skrivelser olika låt flera läsa samma skrivelse be dom sedan ge deras tolkning av den .
Du kommer få många olika svar då vi är olika och tolkar olika.
Du skriver saker jag inte instämmer i jag har förstått men instämmer inte nu är detta slutdiskuterat sidan får återfå sitt syfte människor som lägger upp bilder vilka dom vill repriser inte repriser .
Fortsätt lägga upp bilder håll tråden levande . -
Du kan vara lugn. Det var ingen som blev sur även om vissa vill bli sura. Det var en nyfiken fråga bara ;)aeg skrev 2017-12-02 16:14:14 följande:SCCCHHHH! (fett hög hysschning som väcker "den som sover")
Gola inte! Vill inte ha fler troll efter mig än vad jag redan har ;)
-
Ja det står ju när man går in på tråden. Men visst repetition är inlärandets moder.Anonym (Eva) skrev 2017-12-03 11:37:53 följande:Den som startade tråden har skrivit detta !
Man ska kommentera bilder man tycker om och låta bli kommentera bilder man inte tycker om som faller en i smaken .
Det ska vara en Feel-Good tråd
Alla kroppar är vackra för någon låter bra då kan vi hoppas att detta är det som kommer råda i Helkroppstråden framöver då trådstarn är tydlig med hur den vill ha det i tråden .
Anonym
2012-12-18
För dem som önskar foga samman bröst och stjärtar och posta bilder av både fram- och baksida. Jag vill inte men jag gillar att titta på dem som villigt poserar!
Följ reglerna för bildvisning. Det måste vara minst en tunn tråd mellan skinkorna.
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-12-18 17:27
Diktatur gäller här. Jag är envåldstrådshärskare och det innebär att ni ska kommentera sådant som ni gillar och låta bli att säga något om det som eventuellt inte faller er i smaken.
Tänk på att alla kroppar är vackra för någon, oftast för väldigt många och att er personliga och subjektiva smak inte sätter standarden.
Alla är välkomna att posta bilder, avklädda eller påklädda spelar ingen roll. Posta sådant som ni är bekväma med. Detta är en FEEL GOOD-tråd och inget annat.
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-12-20 17:59
lilletrille sa det så mycket bättre än jag, så här förklarar hon trådens syfte:
"Fast syftet är inte att locka någon, syftet är att visa upp alla olikheter - en feel good-tråd där man inte säger något om man inte har något bra att säga.
Mao skall du inte lägga upp kort för någon annans skull, utan bara för din egen om du vill det. Jag kan däremot lova dig att om du väger 107 kilo så finns det fortfarande människor som föredrar din kroppsform framför smala kroppar.
Det är ju det som är så bra - att hur man än ser ut, smal, tjock, kort eller lång, så finns det alltid någon som tycker att man är skitsnygg :)"
-
En repris på reprisen. Det var nytt.Anonym (Eva) skrev 2017-12-04 20:03:29 följande:Tråkigt att de tog bort bilder men ni får lägga in nya .
Lägger in min ej nya bild med ros men jag tycker det blev en fin bild ha en trevlig kväll alla. -
Du är väldigt vacker!Anonym (Småbarnsmamman) skrev 2017-12-05 08:18:21 följande:Tack! :)
Nej jag tycker inte alls det, jag känner mig fortfarande sexig och vacker (snarare MER vacker än som ogravid) och ser ingen skillnad gentemot om jag inte är gravid, och min sambo vet jag känner detsamma.
Jag kan dock förstå om andra tycker det är märkligt, men det är inget som stör mig direkt :)
Vet ju att det finns kvinnor som absolut inte trivs som gravida och män som inte tänder på en gravid kvinnas kropp, och inte heller tycker om att ha sex under perioden kvinnan är gravid pga vetskapen att det växer ett barn i magen. Men som sagt, sånna är inte vi och jag ser bara min förändrande kropp som något vackert. -
Otroligt välformulerade komplimanger!Leonnn skrev 2017-12-07 21:59:20 följande:Tack själv
De börjar bli het här hos mig
Vilken kvinna du e