• Josh

Helkroppstråden

Abegayle70 skrev 2018-07-06 20:13:28 följande:

Bilderna försvann igen Lägger in de senaste + en repris.

Ett tips, använd gamla sajten när ni lägger in bilder. De bilder jag lagt in med den fösvann inte.

Hallå du! :)

Måste bara säga att du har en fantastisk kropp. :) hoppas att man får se mer av dig! ;) Om du vill ha en bild på mig så får du gärna skriva till mig.
  • Josh

Hallå alla Goa! :)

Jag är ny här och tänkte fråga om någon vet varför jag bara kan se vissa bilder i den här tråden? Det verka vara en massa snygga människor här och man vill ju liksom inte missa något. Tacksam för svar!

• Josh
    JaZZi. skrev 2018-09-04 00:17:24 följande:

En liten kvällsbild 

Natti natti!

Vilka otroligt fina bröst du har! Dig skulle jag gärna vilja se mer av så lägg gärna ut fler bilder på dig själv hjärtat! :) Är det okej för dig ifall man skriver ett privat meddelande till dig så man får lära känna dig lite? Vill bara fråga för du måste få miljontals privata meddelanden från tjejer och killar som skulle kunna tänka sig att göra vad som helst för någon som är så fin som du är!
  • Josh
    Anonym (Nyfiken1) skrev 2018-09-15 08:02:50 följande:
    Du har en väldigt fin kropp, hoppas på att få se mer av dig! :)
  • Josh
    dramaqueen skrev 2018-09-15 23:23:56 följande:
    Herre Jäklar vilken fin rumpa du har! Jag blev helt till mig när jag såg din bild, bra jobbat! :)
  • Josh
    Undantaget skrev 2018-09-20 18:30:08 följande:
    Hjälp vilken fin kropp du har! :) Hoppas att du kommer lägga upp fler fina bilder på din underbara kropp! :)
  • Josh
    Anonym (Lydia) skrev 2018-09-25 21:08:46 följande:
    Vilken fin rumpa du har! :) Den ska du vara sjuk stolt över! :)
Svar på tråden Helkroppstråden