Inlägg från: Anonym (Ful) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Ful)

Helkroppstråden

Slutat amma. Nu måste jag väl ändå ha de fulaste brösten i världen? Förstår inte hur jag ska leva med dessa resten av mig liv. Är dessutom ung.. runt 25. Vill inte ens visa mig för min man, sexlivet är ju rätt sådär nu.. finns ju inte en möjlighet att jag inbillar mig.

• Anonym (Ful)

Vill ha ett objektivt svar. Min man skulle aldrig säga något negativt om mitt utseende om han tyckte det. Inget konstigt, snacka om att skjuta sig själv i foten.

Vill göra en bröstoperation, men det är ju ett stort steg att ta. Hade hellre lärt mig tycka om mig själv som jag är. Oerhört mer sunt.

• Anonym (Ful)
    Anonym (hoppsan) skrev 2018-10-26 14:56:39 följande:

Absolut inget att skämmas för, vi är nog många män som skulle älska att smek de brösten.

Njut av din kropp så du inte sumpar både ditt sexliv och din partner.

Det var ett bra svar. Har en ganska så fin kropp i övrigt, tappat lite för många kilon sen graviditeten, men inget som inte går att lösa lätt. Kanske kan jag klä mig i något sexigt som täcker brösten lite men ändå gör dem tillgängliga under sex? Elr tycker de flesta karlar bara att fanstyget är ivägen? Haha
  • Anonym (Ful)
    Anonym (Huga) skrev 2018-10-27 08:56:34 följande:

Säger som någon sa i din andra tråd.

De ser ut som ett par punkterade raggsockor och vårtorna är alldeles gigantiska.

25 år med dessa patts... mitt tips är att operera dem när du fött klart de barn du vill ha.

100% ärlig.

Tack för din åsikt! Men jag håller nog inte med :) Det känns rätt gött att jag inte gör det. Dessutom är jag närmare 30 än 25 OCH har ju faktiskt precis ammat ett barn. Går jag dessutom upp några kilon så känns det nog ännu bättre. Sen får jag ju faktiskt inte glömma att jag är gift med en äldre, mogen man. Som vet att kvinnors kroppar förändras, som sett många bröst i sina dagar och går igång på mig som jag är.

Kanske gör en operation om några år, kanske inte.

Oavsett var det lärorikt att göra denna tråd.
  • Anonym (Ful)
    Anonym (1789) skrev 2018-10-27 09:29:31 följande:

Men om du nu är gift med en äldre man (vad överraskande...) som är så erfaren av alla slags hängbröst, varföf skyler du dig och undviker visa dom kan man undra.

Han är strax över 40, så inte gammal, men äldre än mig. Mitt självförtroende har haft en duktig dipp sedan jag blev mamma. Mitt intelligenta jag har tagit en paus då och då kan man säga. Kroppen förändras ju när man burit, fött och ammat ett barn. Ibland har jag skämts lite över mina bröst och tyckt det varit jobbigt att visa mig. Men nu ska här tas nya tag!
  • Anonym (Ful)
    Anonym (Huga) skrev 2018-10-27 09:45:36 följande:

Fast ts... nu kopierar jag din text i två olika inlägg.

Inlägg 1:  Är dessutom ung.. runt 25

Inlägg 2:  Dessutom är jag närmare 30 än 25 

Ja, det låter ju tokigt. Ville nog egentligen poängtera att jag är ung och att det kändes jobbigt att se ut såhär vid denna åldern. Jag ligger nästan mitt emellan. Fyller 28 i början av nästa år. Så, nu har jag rett ut den röran.

Känns betydligt bättre att säga att man är runt 25 än nästan 30, haha. Vad hände? Fyllde nyss 20 och handlade på systemet för första gången..
  • Anonym (Ful)

[quote=79170276][quote-nick]Anonym (1789) skrev 2018-10-27 09:58:13 följande:[/quote-nick]Många tjejer som lider av daddy issues ja. Ditt intelligenta jag sittet alltså i ett par pattar? Då har du några blondies i tråden som kan vara dig behjälplig.[/

Vilka antaganden du gör. Nja, blev helt sjukt kär när vi träffades av en slump. Hade jag haft ordentliga daddy issues, så är min man isf ett ganska dåligt val.

Nej, det gör dom absolut inte. Hur sitter ett intelligent jag i ett par bröst överhuvudtaget? Får inte riktigt ihop det. Däremot så har jag ibland mått så pass dåligt över mitt yttre att jag inte alltid tänkt rationellt. Kommer inte konversera vidare med dig. Ha en trevlig fortsatt dag!

Svar på tråden Helkroppstråden