Helkroppstråden
Jag har startat en sluten grupp för oss tjejer som har eller funderar på att göra skönhetsingrepp, den heter "Skönhetsingrepp",
Skriv en liten pressentation om dig å sök 
Jag har startat en sluten grupp för oss tjejer som har eller funderar på att göra skönhetsingrepp, den heter "Skönhetsingrepp",
Skriv en liten pressentation om dig å sök 
Någon tjej som vill se en bild? :)
Va! Dom tar bort bilderna här!
Sök till den slutna gruppen, där tar dom inte bort bilder å du bestämmer själv hur mycket eller hur lite kläder ni har på er.
Den slutna gruppen som heter Våra sexiga bilder
Godmorgon Elsaaa, jag tycker att med dina fina bilder, så är du välkommen i gruppen "Våra sexiga bilder" för det är just det som du är (sexig)
Godmorgon Elsaaa, jag tycker att med dina fina bilder, så är du välkommen i gruppen "Våra sexiga bilder" för det är just det som du är (sexig)
Godmorgon alla härliga ![]()
Vaknar till en härligt frostig lördagmorgon, åter igen tack för alla fina kommentarer ![]()
Bilden från tiden jag färgade håret mörkt ![]()
Hej, ni får söka till den slutna gruppen www.familjeliv.se/forum/group/123850 , skriv en kort pressentation om er, killar och tjejer är välkomna att söka. Vi vill ha en god balans mellan tjejer och killar, så vi tar in fler tjejer, men vi kommer att släppa in några killar med.
Det är större chans att få gå med för dom som skriver en bra pressentation.
Hej mina damer, jag tänkte att vi skulle ha en liten tävling, där sexigaste och mest utmanande bilden vinner. Tävlingen hålls i den slutna gruppen Våra sexiga bilder
www.familjeliv.se/forum/group/123850. Jag utser vinnaren imorgon kväll, så kom igen nu tjejer å visa vad ni går för.