• aeg

Helkroppstråden

Fitnessqueen skrev 2017-10-20 06:38:10 följande:

Tack för alla fina kommentarer, ni är så fina

Hoppas alla har en bra morgon, ser ut som att jag får skrapa rutorna på bilen.

Ha en underbar helg!

Inte ska du behöva skrapa rutorna på din bil.

Om du bara hälsar på din bil lite flirtigt kommer isen smälta på nolltid.

(ok, jag vet, torrt som fan. Hittar ut själv ;) )

• aeg
    Anonym (Lydia) skrev 2017-10-12 20:47:06 följande:

Dig finns det inget att anmärka på! 

Tack för ögonblicksbilden :)

Men det var en grej som slog mig då jag stirrade på din bild; just den vinkeln får man, i verkliga livet, bara om man är 90 cm kort eller kryper på alla 4.

Tänk att man kan beundra och begrunda på samma gång. Och så säger ni att vi killar inte klara av att göra 2 saker samtidigt ;)

• aeg
    Anonym (87:an) skrev 2017-10-21 09:34:40 följande:
    Godmorgon på er:)

God morgan 87an!

91an Karlsson tackar ödmjukast med rodnande kinder.

Sänder ett fåfängt försök att motsvara din "prestation"

Ha en härlig lördag 

• aeg
    Tessos skrev 2017-10-21 19:58:50 följande:

Hoppas att ni alla haft en underbar lördag.

Helt undedrbart lugn. 

Det var nog bra att du drog upp tempot lite.

Hoppas din kväll  blir underbar

Tack för ditt "vuxenvykort", du gör dig jättebra på bild, (säkert likadant i verkligheten men det är bara din man förunnat att svara på det)

Vi andra är nog glade för att vi i alla fall får beundra på avstånd. :)

• aeg
    Tessos skrev 2017-10-21 20:44:42 följande:
    Stort tack för dina fina ord och för det fina kortet på dig själv

Jag ser mycket bättre ut i skjorta och jeans än i ett par så fina trosor som du bär upp med vartenda gram av din kvinnlighet. Himla tur att vi inte bytte kläder med varandra innan fotograferingen ;)

Jag har bara återgäldat din generösa demonstration av hur en kvinna som fött 2 barn tydligen bara blivit mer attraktiv i takt med varje graviditet med min påklädda bild (lite obekväm med kalsongbilder eller nakenbilder på mig själv) Minns när jag i stundens hetta medverkade till en sådan "inventering". När alkoholen gick ur och jag fick resultatet av "det som verkade så jävla hett" kvällen innan. (en man har inte samma frikort som ni kvinnor har då ni kastar kläderna)

Inte blir det bättre om vi tar skeden i vacker hand och accepterar att vi lyckas bättre om vi framhäver rätt "attribut". De som jag "förstått" att ni är mycket svagare för än stramande boxerskjorts och sprittande erektioner nämligen; axlar, ögon (blick) armar, bröstkorg, mage, sätes och benmuskler. Framförallt då vi snackar om publika forum.

Vi gamla gubbar behöver undvika att supa, röka och tvångsmata oss med allsköns skräp så har vi bara den lilla detaljen med att underhålla den form vi byggt på oss under halva vårt långa liv i ett gym/löpspår.

Fixar vi de enkla livsvalen är vi gångbara på de olika dejtingsidorna vi numera blivit bortskämda med.

Hoppas att det är ok att jag fikar efter en påtår av din bekräftelse.

Den gjorde så gott att jag nu är beredd att riskera den första komplimangen på än mindre "porriga" bilder. 

Sov gott :)

• aeg
    Anonym (87:an) skrev 2017-10-21 21:17:10 följande:
    Godkväll här är det lördagsmys

Länge leve mångfalden!

Det ni kvinnor gör det gör ni med besked. :)

Och ni är ett koppel med modeller härinne.

Tack!

• aeg
    Tessos skrev 2017-10-21 21:25:37 följande:

Här är också mina gamla bröst men man ser inte att de är stora här

Det tog ett tag för mig att lyfta blicken tillräckligt upp i bildrutan för att kunna upptäcka dina bröst.

Nu skall jag gå dricka lite kallt vatten (eventuellt får jag hälla ett glas i byxlinningen också) för att jämna ut blodtrycket.

Nu tänker jag aldrig visa mig utan brallor på FL.

Du räddade precis en massa människor från något som skulle kunnat döda denna fantastiska tråd.

(jävlar vad jag blev snurrig i skallen) 

• aeg
    Tessos skrev 2017-10-21 21:27:37 följande:
    Tror faktiskt att du har rätt i att jag klär bättre i trosor än du gör Det är inte många män som ser bra ut i trosor

Du får gärna lägga ut fler bilder. Jag tycker det är roligt att ni män också lägger ut bilder och inte bara vi kvinnor.

Här kan du få en "redan visad" men din närvaro härinne hade jag inte missat ens utan internetuppkoppling.så för dig kommer bilden förhoppningsvis med lite nyhetens behag som inramning.

Mer "porrigt" än så här blir det nog inte.

Mvh/ "Vördnadsfull beundrare

"

• aeg
    Tessos skrev 2017-10-21 22:01:30 följande:
    Det var kanske inte så himla porrigt men det var snygg iaf
    Man kanske skall börja skrämma slag på samtliga med några väl valda "Rocco-motiv"?!Demon
  • aeg

Fan gubbar!

Idag tror jag våra underkvinnor tog en all-time high!

Håller ni med?

Idag var första gången sedan min debut för några veckor sedan som jag på riktigt fick mycket svårtämjda effekter på det vis man kände när man ännu var rätt valpig.

Ni vet ju att jag i grund och botten är en mjukis i jämförelse med "eliten" vad gäller porrkonsumtion.

Snarare har majoriteten  av mina visuella intryck kommit från verkligheten med ett litet antal grymma undantag.

Men det här är äkta vara! 

Än mer så blir det då vi män bidrar som en hejaklack av bästa rang.

Tack för att ni gör er del. Vi har inte alltid en så enkel uppgift då vi å ena sidan (som för min del ikväll) på riktigt hamnar i beastmode oc samtidigt skall sköta oss med finess.

Det är inte bara våra "pinuppor" som håller hög klass.

Det gör ni med.

Hatten av grabbar 

Inte omöjligt att vi ses imorgon.

Svar på tråden Helkroppstråden