Tessos skrev 2017-10-21 20:44:42 följande:
Stort tack för dina fina ord och för det fina kortet på dig själv

Jag ser mycket bättre ut i skjorta och jeans än i ett par så fina trosor som du bär upp med vartenda gram av din kvinnlighet. Himla tur att vi inte bytte kläder med varandra innan fotograferingen ;)
Jag har bara återgäldat din generösa demonstration av hur en kvinna som fött 2 barn tydligen bara blivit mer attraktiv i takt med varje graviditet med min påklädda bild (lite obekväm med kalsongbilder eller nakenbilder på mig själv) Minns när jag i stundens hetta medverkade till en sådan "inventering". När alkoholen gick ur och jag fick resultatet av "det som verkade så jävla hett" kvällen innan. (en man har inte samma frikort som ni kvinnor har då ni kastar kläderna)
Inte blir det bättre om vi tar skeden i vacker hand och accepterar att vi lyckas bättre om vi framhäver rätt "attribut". De som jag "förstått" att ni är mycket svagare för än stramande boxerskjorts och sprittande erektioner nämligen; axlar, ögon (blick) armar, bröstkorg, mage, sätes och benmuskler. Framförallt då vi snackar om publika forum.
Vi gamla gubbar behöver undvika att supa, röka och tvångsmata oss med allsköns skräp så har vi bara den lilla detaljen med att underhålla den form vi byggt på oss under halva vårt långa liv i ett gym/löpspår.
Fixar vi de enkla livsvalen är vi gångbara på de olika dejtingsidorna vi numera blivit bortskämda med.
Hoppas att det är ok att jag fikar efter en påtår av din bekräftelse.
Den gjorde så gott att jag nu är beredd att riskera den första komplimangen på än mindre "porriga" bilder.
Sov gott :)