Inlägg från: Anonym (Vicky) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Vicky)

Helkroppstråden

Anonym (UUU) skrev 2019-09-06 09:56:59 följande:

Var e brudarna?

Haha lägger jag upp något som vågar ni nog inte gå in i denna tråden igen. Världens hängbröst
  • Anonym (Vicky)
    KkHenkrix skrev 2019-09-06 21:08:46 följande:

Tsss, såklart man vågar :) Försök skrämma oss ;)

Jag menar allvar mina bröst hänger nästan nere vid naveln. Förstår inte varför jag fått såna.
  • Anonym (Vicky)

Okej säg inte att jag inte varnade er. Vad dock inte lätt att fota sig själv.

• Anonym (Vicky)

Ni kan inte mena allvar. Är som två stora skinnpåsar som bara är ivägen. Även min sambo tycker dem är lite stora.

• Anonym (Vicky)
    Clark73 skrev 2019-09-07 09:01:27 följande:

Jag vill se mer av dina vackra bröst, fler bilder?

Okej en till kan jag bjuda på men det är allt.

• Anonym (Vicky)
    mrspice skrev 2019-09-07 14:10:36 följande:

Jag vill också berömma dig för ditt mod! Men också hylla dig för att du visar att alla inte ser ut och behöver se lika ut. Dina bröst är vackra på sitt sätt och fyller garanterat sin funktion. Jag uppskattar det jag ser.

Rädslan hos många människor inkl. mig själv är att vi i många fall förväntas se ut på ett sätt för att ha rätten att visa upp oss utan att få negativa kommentarer eller bli häcklade.

Så tack för att du är du och för att du bjuder oss på en del av dig. <3

Tack så snällt skrivet. Jag har aldrig varit helt nöjd med mig själv även när jag nu förstår att jag såg bra för 10år sedan. Försöker komma ner till den vikten och då en bröstförminskning för tyvärr så förstår dem min rygg med sin tyngd. Dock väntar jag tills vi fått barn. Risken finns ju att man inte kan amma efter en bröstförminskning.
  • Anonym (Vicky)
    Bröstlängtan skrev 2019-09-07 22:12:18 följande:

Helt underbara!!! Skulle göra vad som helst för att få en kvinna med så vackra bröst...Gudomliga

Tack. Trodde män skulle tycka det vore hemskt. Att alla ville ha fasta bröst.
  • Anonym (Vicky)
    Bröstlängtan skrev 2019-09-08 07:57:53 följande:

Du är så fin...din man är en lyckans ost!

Tack. Jo han är rätt nöjd. Han gillar att jag är lite knubbig. Mer att gosa med som han säger.
  • Anonym (Vicky)
    sexposed skrev 2019-09-15 23:21:36 följande:

Skönt att veta att det finns fler än vi som gillar det vi gör, fantastiskt kul Får nog bli ett inspirerande blogginlägg :?)

Ni verkar vara sköna människor

Vad heter bloggen?
  • Anonym (Vicky)

Om man träffade någon av er män i verkligen är det nästan så man skulle fråga sambon om det han säger att jag får ha sex med vem jag vill faktiskt stämmer. 

Svar på tråden Helkroppstråden