Inlägg från: Anonym (Eyes without a face) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Eyes without a face)

Helkroppstråden

Anonym (Gomez) skrev 2019-07-31 08:42:56 följande:

[quote=79794470][quote-nick]Anonym (Lydia) skrev 2019-07-31 00:04:22 följande:[/quote-nick]

Nämen har man sett. Lite stökigt i hallen du...[/quote]
    Anonym ( ) skrev 2019-07-31 11:10:33 följande:

Blir lätt så när man fokuserar på andras bekräftelse istället för hem, barn och man. Då vet man var prioriteringarna finns nånstans.

Wow, man ser ett par skor som inte står i militärisk ordning och en omkullvält träningsväska. Kanske en lite obäddad säng så här på semestern. Det vittnar verkligen om någon som tappat det helt...

Lite skrämmande att någon på riktigt tror att man inte kan prioritera sin familj för att man slänger upp en bild ( vad tar det 5 min?) i ett webbforum. Fast det är klart kvinnor ska ju helst vara fastsurrade i spisen dygnet runt med ett barn, helst fler, på armen, men repet ska vara lagom långt så hon kan städa hallen också så inte maken snubblar när han kommer hem. Det är förstås otänkbart att han själv kan flytta på ett par skor.
    Anonym (Gomez) skrev 2019-07-31 17:17:39 följande:

Så länge han vet att hon viker ut sig på nätet så.

Hon är lätt att identifiera om man känner henne pga tatueringen... kanske grannfrun hänger här på FL?

Minns en tråd där någon känt igen någon i en av dessa stripptrådar... den personen är nog inte den enda.

Du verkar veta betydligt mer om den här personens hemförhållandena än jag gör. Om vi ska fortsätta gå på vad vi ser på bilden är det tunnsått med både barn och herrskor?

Jag vet inte men skulle kanske tro att om man har en tatuering av den kalibern har man nog beräknat att det finns en risk att bli igenkänd. Det är ju heller inte säkert att hon bryr sig ett dyft om vad grannfrun tycker och tänker.
    Anonym ( ) skrev 2019-07-31 17:54:03 följande:

Wow, man ser ett par skor som inte står i militärisk ordning och en omkullvält träningsväska. Kanske en lite obäddad säng så här på semestern. Det vittnar verkligen om någon som tappat det helt...

Lite skrämmande att någon på riktigt tror att man inte kan prioritera sin familj för att man slänger upp en bild ( vad tar det 5 min?) i ett webbforum. Fast det är klart kvinnor ska ju helst vara fastsurrade i spisen dygnet runt med ett barn, helst fler, på armen, men repet ska vara lagom långt så hon kan städa hallen också så inte maken snubblar när han kommer hem. Det är förstås otänkbart att han själv kan flytta på ett par skor.

Eller så har man inga rep? Fast då ser vi vad som händer istället, i inboxar och chatt appar. Så mycket man får när man litar på sin maka [/quote]

Kanske är i det läget man måste börja rannsaka sin relation, sin partner och sig själv och fundera över hur livet kunde bli så rikt och fattigt på en och samma gång?
    MrKrips skrev 2019-08-17 15:34:02 följande:

Lägg på dig lite muskler och massa. Du ser för tunn ut.

Äh, vilket trams. För lite och för mycket skämmer allt.
    Swek skrev 2019-08-16 11:50:15 följande:

En fredagsbild

Riktigt fin! :)
    Xzx skrev 2019-08-17 15:39:40 följande:

"Lång, vältränad, rolig och trevlig "

Jojo...

Det kan väl ändå ingen köpa längre?
    Anonym (Noone) skrev 2019-09-17 14:58:10 följande:

Är det så du underhåller kvinnor så förstår jag du är singel...

Jag tror han kokar potatis. Det är inte underhållande.
    Anonym (Noone) skrev 2019-09-27 16:26:49 följande:

Tror du han klarar koka potatis samtidigt som han tar en bild.... ytterst tveksamt.

Micrar en Billy?s pizza? Det finns ju självutlösare.
    Boobiesarepoetryinmotion skrev 2019-10-17 21:02:41 följande:

"Varför så bitter och taggarna ut?

Tygla din ilska, öppna hjärtat och njut"

Ord av sirap och kanel, sluter musslor.

Dags att uppgradera till haiku eller nåt?
    MrKrips skrev 2019-10-17 17:33:47 följande:

[quote=79964897][quote-nick]Ananasbitar skrev 2019-10-15 14:21:27 följande:[/quote-nick]

Du behöver träna[/quote]

Du med. Social träning.
    Boobiesarepoetryinmotion skrev 2019-10-17 21:33:01 följande:

"Vem bryr sig om versmått av olika slag?

Jag ler och njuter av kvinnors behag"

Kvinnor...
    Anonym (Hundrastarn) skrev 2019-10-17 23:35:09 följande:

Fast hon har rätt.. Det handlar ju faktiskt om ditt liv.. Min vän gick bort pga övervikt!

Exakt. HENNES liv. Tänker du nu också gå runt på stan i kväll och berätta för alla som röker, dricker, slåss och kör bil på ett vårdslöst vis m.m.att de kan dö pga sitt leverne?
    Deacon skrev 2019-10-18 22:28:16 följande:

[quote]

Du med. Social träning.

Like på din humor... kvicktänkt och skarp som få [/quote]

Tack, det var vänligt.
Svar på tråden Helkroppstråden